Znajdź nas!
Influencer marketing

Neurocopywriting - twórz teksty, które wpłyną na decyzje konsumentów

2024-04-24

neurocopywriting
Pojęcie neurocopywritingu jest dziś odmieniane przez wszystkie przypadki. I nic dziwnego, w końcu to niezwykle skuteczna droga, aby przyciągnąć odbiorcę swoją treścią. Ale na czym to właściwie polega? Dowiedz się tego już teraz.

Neurocopywriting: definicja i jego znaczenie w marketingu

Najprościej mówiąc, neurocopywriting to sztuka tworzenia treści w taki sposób, aby trafiała ona prosto do mózgu odbiorcy. W efekcie komunikat zwraca na siebie uwagę wśród gąszczu innych, zapada w pamięć i przekonuje do siebie. A od tego już tylko krok do skorzystania z oferty. Brzmi zachęcająco, prawda?

Swoją skuteczność neurocopywriting zawdzięcza bazowaniu na wiedzy z zakresu psychologii, neuromarketingu czy user experience (UX). Dzięki temu jego stosowanie zazwyczaj szybko przynosi oczekiwane rezultaty.

Neurocopywriting – czy warto go stosować

Dlaczego wykorzystywanie neurocopywritingu jest dziś tak istotne? Oto kilka powodów:

  • w dobie powszechnego przebodźcowania zdolność człowieka do koncentracji cały czas spada,
  • w niemal każdej branży jest liczna konkurencja, która zabiega o uwagę odbiorcy,
  • w internecie większość treści skanuje się wzrokiem, a nie czyta,
  • konsumenci nie zwracają już uwagi na „zwykłe” treści.

W cyfrowej rzeczywistości masz dosłownie ułamek sekundy na przykucie uwagi swojego potencjalnego klienta. Nie jest to zatem łatwe zadanie. Dlatego warto sięgnąć po przebadane metody neurocopywritingu.

Neurocopywriting – przykłady użycia

Założenie neurocopywritingu wydaje się proste – trafić swoim komunikatem do mózgu klienta i przekonać go do skorzystania z oferty. Jak to jednak osiągnąć?

Środków jest wiele i ich nauka zajmie trochę czasu. Co jednak możesz wdrożyć już teraz bez większej bazy teoretycznej?

Spraw, aby Twój tekst był przejrzysty i łatwy w skanowaniu wzrokiem. W tym celu:

  • dziel tekst na krótkie akapity,
  • stosuj wypunktowania,
  • pogrubiaj kluczowe fragmenty,
  • stosuj łatwe do zrozumienia nagłówki,
  • podpisuj ilustracje.

Dzięki wprowadzeniu tych wskazówek odbiorca o wiele łatwiej znajdzie informacje, które go interesują. W końcu z pewnością też nie lubisz tracić czasu na przebijanie się przez ścianę tekstu.

Kolejna rada? Pobudzaj ciekawość! Ośrodek odpowiadający za to uczucie mieści się blisko miejsca, które odpowiada w mózgu za fizyczny ból. Żeby poczuć się lepiej, konsument chce zatem wypełnić tę lukę informacyjną.

Neurocopywriting – jak się go nauczyć

Internet może być świetnym źródłem wiedzy, natomiast w tym przypadku najlepszą drogą będzie skorzystanie z książki o neurocopywritingu. W ten sposób zyskasz kompleksową wiedzę na ten temat – otrzymasz gotowy poradnik, jak na wiele sposobów zwiększyć swoją sprzedaż. Zyskasz też pewność, że pozyskujesz wiedzę ze sprawdzonego źródła – od ekspertów i wieloletnich praktyków w branży.

Jedną z takich wartościowych pozycji jest „Neurocopywriting” autorstwa Joanny i Jarosława Burdek. Autorzy na ponad 400 stronach dzielą się skutecznymi praktykami na dotarcie do umysłu konsumentów. Książka jest również nasycona ciekawostkami na temat działania ludzkiego mózgu, co pomaga zapamiętać zamieszczone wskazówki.

Artykuł gościnny.

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43