W dniach 23-24 lipca w Gdyni, w Pomorskim Parku Technologiczno-Naukowym już po raz czwarty zorganizowany zostanie festiwal „See Bloggers” będący największym wydarzenia dla influencerów i twórców internetowych w Polsce. Jak zapewniają organizatorzy imprezy, nad polskim wybrzeżem swój udział potwierdziło już tysiąc uczestników, w tym najpopularniejsi w kraju blogerzy, vlogerzy, a także eksperci, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji wiedzą i doświadczeniem w zakresie budowania własnej marki w Internecie oraz przedstawią kluczowe technik marketingowe wykorzystywane w blogosferze. W trakcie dwóch dni wydarzeń nie zabraknie również spotkań z twórcami i prelegentami, którzy zdradzać będą szczegóły w zakresie SEO i prawa.
Edycja pod znakiem influencera
Współorganizator festiwalu Jakub Zając zapowiada, że w tym roku jeszcze więcej czasu podczas wydarzenia poświęcona zostanie twórcom internetowym działającym nie tylko w strefie blogowej, ale również w rozwijających się w zawrotnym tempie social media. - Dlatego na lipcowym festiwalu „See Bloggers” pojawią się wpływowi użytkownicy Snapchata, Instagrama oraz YouTube - dodaje jeden z organizatorów festiwalu będący równocześnie współautorem bloga fashionable.com.pl. Nasz rozmówca dodaje, że tegoroczna edycja imprezy, która na stałe wpisała się już w kalendarz polskiej blogosfery, będzie największą z dotychczas organizowanych. - Polscy twórcy internetowi udowadniają, że warto organizować tego typu spotkania - mówi.
W Gdyni swój udział potwierdziło już pięćdziesięciu specjalistów, którzy dopasowani zostaną do dziewięciu stref tematycznych - podróże, strefa kulinarna, parenting, video, design czy Youtube. Kto pojawi się wśród prelegentów „See Bloggers”? Same znamienite osobowości. Obecni będą m.in. Ania i Jakub Zając (autorzy bloga fashionable.com.pl), Julita Strzałkowska (wrzacakuchnia.pl), Robert Biedroń (prezydent miasta Słupsk, aktywnie korzystający z mediów społecznościowych), Magdalena Kostyszyn (w sieci szerzej znana jako Venila Kostis oraz Ch**owa Pani Domu), Malwina Bakalarz (bakusiowo.pl) oraz duet GYMBREAK, czyli Kasia Kępka i Szymon Gaś. Według założeń organizatorów, różnorodność stref tematycznych wpłynąć ma na uzupełnienie wiedzy, zgłębienie swoich pasji i rozwinięcie sieci kontaktów przez uczestników festiwalu.
„See Bloggers”, czyli nowe znajomości
Oprócz paneli tematycznych na wszystkich uczestników gdyńskiego festiwalu czeka również wieczorna impreza tematyczna, która jest doskonałym uzupełnieniem zdobytych wcześniej doświadczeń. Jak przekonują organizatorzy, każda z nich przechodzi do historii. - Aktywny networking, w jaki mogą się włączyć jest nieoceniony, a zebrane kontakty mogą zaowocować nawiązaniem nowych znajomości biznesowych. Czy można zatem połączyć twórczość internetową z biznesem? Jak najbardziej - przekonuje Jakub Zając. Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie internetowej www.seebloggers.pl oraz Facebooku.
Redakcja Influencer.pl również tam będzie! Chcesz się z nami spotkać? Napisz! kontakt@influencer.pl
Autor: Bartłomiej Kawalec