Wysokie stężenie gwiazd w Villi Foksal
Kto pojawił się na imprezie urodzinowej LifeTube’a? Sama śmietanka polskiej sceny YouTube’a. Fotoreporterom na ściance pozowali: Łukasz Jakóbiak (20m2), Martin Stankiewicz, Karol Paciorek, Maciej Dąbrowski (Człowiek Warga), Maciej „Wapniak” Wapiński, Nadia Długosz i Ola Nowak (Beksy), Natalia Szymaniec i Karolina Pielesiak (Szparagi), Radosław Kotarski (Polimaty), Paulina Mikuła (Mówiąc inaczej), Piotr Ogiński (Kocham Gotować) czy Piotr Dybski (Matura to Bzdura). Z największych gwiazd stajni na imprezie brakowało praktycznie tylko chłopaków z AbstrachujeTV.
Martin nie zabrał Laury…
W plejadzie internetowych gwiazd prawdziwie oryginalnym strojem w tłumie wyróżniał się Martin Stankiewicz, który ku rozpaczy zwłaszcza męskiej części gości na imprezę przybył bez swojej piękniejszej połowy - Laury. Wśród rozmów poruszanych w lożach dominowały głównie tematy wakacyjne, ale nie brakowało także poważnych wątków związanych z planami na dalszą działalność YouTuberów. Imprezę urodzinową wsparły również marki, które na co dzień współpracują z agencją, a w ich działaniach marketingowych wykorzystują wizerunek twórców wideo.
Play Tidal obecny na urodzinach
Jedną z nich jest marka Play, która regularnie współpracuje z LifeTube i jest partnerem strategicznym agencji. Sieć komórkowa w kampanii „Internet przechodzi do Play” chętnie korzysta z usług influencerów. W działaniach marketingowych biorą udział: AdBuster, Beksy, Drollercaster, Jelenie Jaja, Kaiko, Lisie Piekło, Kocham Gotować, Martin Stankiewicz, Mówiąc Inaczej czy Szparagi. Play na bieżąco wspiera komunikację i silnie zaznaczył swoją obecność podczas urodzin.
Lubelska namalowała graffiti
Partnerami imprezy była również linia zegarków AM:PM, która twórcom zrzeszonym w agencji ufundowała gadżet ze swojej kolekcji. Na bardzo oryginalną akcję promocyjną podczas urodzin zdecydował się producent wódki Lubelska. Marka postanowiła przygotować graffiti, które powstawało „pod chmurką” w trakcie trwania imprezy. Niestandardowy pomysł przykuwał uwagę gości, którzy zastanawiali się co przedstawia kolorowe dzieło, które z pewnością zapadło w pamięci twórców.
Czym jest LifeTube?
LifeTube powstał w 2013 roku jako MCN - wielokanałowa sieć YouTube, obecnie największa sieć tego typu w kraju. Spółka pełni rolę telewizji nowej generacji, agencja wyspecjalizowana w influencer marketingu zrzesza obecnie ok. 250 twórców wideo prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. W sumie dociera do 30 mln stałych widzów (suma subskrypcji) i generuje średnio 225 mln wyświetleń miesięcznie. To dwukrotnie lepszy wynik niż w ubiegłym roku.
Autor: Bartłomiej Kawalec
Zdjęcia: Materiały prasowe