Znajdź nas!
Influencer marketing

Chcesz otrzymać ogromną dawkę wiedzy o influencer marketingu? Zapisz się na ebooka

2016-10-25

Influencer marketing ebook
Influencer.pl został partnerem ebooka tworzonego przez platformę WhitePress. Kompendium wiedzy o współpracy z blogerami i vlogerami zostanie opublikowane w połowie listopada. Będzie to połączenie solidnej teoretycznej wiedzy z praktycznym poradnikiem, skierowane głównie do pracowników działów marketingu i agencji współpracujących z influencerami.

Przede wszystkim praktyka

Osoby pracujące nad ebookiem chcą, aby miał on przede wszystkim wartość praktyczną i był dostosowany do potrzeb branży. Ma w tym pomóc zaproszenie do współpracy polskich ekspertów marketingu oraz blogerów i vlogerów. Obie strony przybliżą jak wygląda współpraca na linii marka-influencer „od kuchni”.  

 

E-book będzie ogólnodostępny i darmowy, a w pierwszej kolejności otrzymają go osoby, które zapiszą się na stronie: https://www.whitepress.com/pl/influencer-ebook

 

„Ebook ma pokazać, że współpraca z influencerami „nie gryzie”, a stosując się do zasad panujących w tym środowisku można osiągnąć ogromne korzyści. Niestety nie wszyscy potrafią odnaleźć się w tym temacie, stąd potrzeba odpowiedzi na kilka kluczowych pytań. W polskiej branży nadal nie ma zbyt obszernej literatury poświęconej influencer marketingowi, dlatego podjęliśmy wyzwanie i wychodzimy naprzeciw zapotrzebowaniu” – mówi Justyna Fabijańczyk, jedna z autorek ebooka.

 

Teoria, praktyka, case studies

Praktyczny przewodnik po świecie influencerów krok po kroku wprowadzi czytelnika w temat. W pierwszej części autorzy wyjaśniają kim są influencerzy, skąd wziął się ich fenomen i dlaczego warto zaangażować ich w promocję swojej firmy. Kolejne rozdziały to już czysta praktyka. Pojawią się w nich porady na temat współpracy z influencerami, od spraw organizacyjnych, przez komunikacyjne aż po kwestie finansowe. Wisienką na torcie będzie zbiór case studies, m.in. kampanii Michała Szafrańskiego i Banku BGŻ, Ewy Chodakowskiej i Adidasa czy Radka Kotarskiego i Banku Millenium.

 

Partnerzy dzielą się wiedzą

Nad publikacją pracują Justyna Fabijańczyk i Agata Cupriak oraz kilkadziesiąt partnerów, w tym agencje, dziennikarze i influencerzy. Promocją i organizacją projektu zajmuje się platforma WhitePress i agencja Juicy Relations.

Źródło: Whitepress.pl

Platforma Whitepress specjalizuje się w tworzeniu, dystrybucji i promocji treści marketingowych. Funkcjonuje na rynku od końca 2013 roku i obecnie skupia ponad 3000 portali internetowych. Reklamodawcy, którzy zarejestrują się na platformie agencji zyskują ułatwione, bezpośrednie dotarcie ze swoimi treściami (eksperckimi i promocyjnymi) do Wydawców, którzy mogą je opublikować w swoich serwisach. W portalu może zarejestrować się każda firma. Jeśli jest właścicielem portalu, występuje jako Wydawca: https://www.whitepress.com/pl/#wydawca. Jeśli natomiast chce prowadzić działania komunikacyjne – zostaje Reklamodawcą: https://www.whitepress.com/pl/#reklamodawca. W platformie został uruchomiony moduł dla influencerów – ich rejestracja jest możliwa pod adresem: www.whitepress.pl/influencer.

 

 

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43