Chcesz otrzymać ogromną dawkę wiedzy o influencer marketingu? Zapisz się na ebooka
Przede wszystkim praktyka
Osoby pracujące nad ebookiem chcą, aby miał on przede wszystkim wartość praktyczną i był dostosowany do potrzeb branży. Ma w tym pomóc zaproszenie do współpracy polskich ekspertów marketingu oraz blogerów i vlogerów. Obie strony przybliżą jak wygląda współpraca na linii marka-influencer „od kuchni”.
E-book będzie ogólnodostępny i darmowy, a w pierwszej kolejności otrzymają go osoby, które zapiszą się na stronie: https://www.whitepress.com/pl/influencer-ebook
„Ebook ma pokazać, że współpraca z influencerami „nie gryzie”, a stosując się do zasad panujących w tym środowisku można osiągnąć ogromne korzyści. Niestety nie wszyscy potrafią odnaleźć się w tym temacie, stąd potrzeba odpowiedzi na kilka kluczowych pytań. W polskiej branży nadal nie ma zbyt obszernej literatury poświęconej influencer marketingowi, dlatego podjęliśmy wyzwanie i wychodzimy naprzeciw zapotrzebowaniu” – mówi Justyna Fabijańczyk, jedna z autorek ebooka.
Teoria, praktyka, case studies
Praktyczny przewodnik po świecie influencerów krok po kroku wprowadzi czytelnika w temat. W pierwszej części autorzy wyjaśniają kim są influencerzy, skąd wziął się ich fenomen i dlaczego warto zaangażować ich w promocję swojej firmy. Kolejne rozdziały to już czysta praktyka. Pojawią się w nich porady na temat współpracy z influencerami, od spraw organizacyjnych, przez komunikacyjne aż po kwestie finansowe. Wisienką na torcie będzie zbiór case studies, m.in. kampanii Michała Szafrańskiego i Banku BGŻ, Ewy Chodakowskiej i Adidasa czy Radka Kotarskiego i Banku Millenium.
Partnerzy dzielą się wiedzą
Nad publikacją pracują Justyna Fabijańczyk i Agata Cupriak oraz kilkadziesiąt partnerów, w tym agencje, dziennikarze i influencerzy. Promocją i organizacją projektu zajmuje się platforma WhitePress i agencja Juicy Relations.
Źródło: Whitepress.pl
Platforma Whitepress specjalizuje się w tworzeniu, dystrybucji i promocji treści marketingowych. Funkcjonuje na rynku od końca 2013 roku i obecnie skupia ponad 3000 portali internetowych. Reklamodawcy, którzy zarejestrują się na platformie agencji zyskują ułatwione, bezpośrednie dotarcie ze swoimi treściami (eksperckimi i promocyjnymi) do Wydawców, którzy mogą je opublikować w swoich serwisach. W portalu może zarejestrować się każda firma. Jeśli jest właścicielem portalu, występuje jako Wydawca: https://www.whitepress.com/pl/#wydawca. Jeśli natomiast chce prowadzić działania komunikacyjne – zostaje Reklamodawcą: https://www.whitepress.com/pl/#reklamodawca. W platformie został uruchomiony moduł dla influencerów – ich rejestracja jest możliwa pod adresem: www.whitepress.pl/influencer.