W wydarzeniu wzięli udział influencerzy z całej Polski. Bilety na konferencję rozeszły się błyskawicznie, a zainteresowani do samego końca walczyli o wolne miejsce.
Podczas bloSilesii prelekcje wygłosili blogerzy, którzy od lat budują swoje własne marki, dzięki czemu są jednymi z najbardziej znanych w kraju. Monika Kamińska z bloga Black Dresses, na podstawie historii własnej firmy, opowiedziała o tym, jakie czynniki są niezbędne do budowy marki. Edwin Zasada autor bloga Zabij Grubasa podzielił się swoimi doświadczeniami z pracy w agencji. Jan Favre bloger z Stay Fly pokazał na własnych błędach, jak przygotować się do sprzedaży swojego produktu. Z kolei Piotr Jurkowski z kanału Gdzie Bądź wygłosił prezentację dotyczącą budowania społeczności na Youtubie.
Po prelekcjach odbył się również panel dyskusyjny dotyczący rozwoju marki osobistej influencera i nowych inicjatyw biznesowych z wykorzystaniem social media. Rozmówcami Marcina Nowaka byli: Agustin Egurrola, Grzegorz Borowiecki oraz Oscar Rak.
Na wydarzeniu dzięki obecności Fundacji DKMS blogerzy mogli także dołączyć do bazy dawców szpiku.
BloSilesia jest jedną z największych i najważniejszych imprez blogerskich w Polsce, a blogerzy na Śląsku pokazują, że warto tutaj blogować, bo sukces jest na wyciągnięcie ręki.
Partnerami spotkania byli: Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach, Strefa Centralna, Egurrola Dance Studio, Brand24, Fotoryka.
Patronat medialny objęli: Marketer +, Radio ESKA, Influencer.pl, Whitepress, Silesion oraz Nowy Marketing.
Źródło zdjęć: bloSilesia