Znajdź nas!
Aktualności

See Blogers Łódź - jak wyglądała V edycja festiwalu?

2018-07-05

See Bloggers to już tradycja. V edycja festiwalu odbyła się w Łodzi. Wzięło w niej udział 1800 osób!

 

 

 

W dniach 22-24 czerwca do Łodzi przybyli znani twórcy internetowi oraz eksperci z branży marketingowej specjalizujący się głównie we współpracy z influencerami. W ciągu kilku dni uczestnicy wydarzenia mieli możliwość porozmawiania z największymi gwiazdami nowych mediów oraz z przedstawicielami renomowanych marek.
 


źródło: seeblogers


W przeddzień festiwalu See Blogers brand managerowie, social media managerowi, dyrektorzy kreatywni i przedsiębiorcy mogli wziąć udział w VI edycji konferencji Marketing Day. Eksperci pokazali, jak współpracować z influencerami i na co należy zwracać uwagę w dobie szybkiego rozwoju social media. Prelegenci podejmowali tematy związane z zasięgami, z wideo czy też z budżetami przeznaczonymi na realizację kampanii influencer marketingowych.

Sam festiwal See Bloggers odbył się 23-24 czerwca w EC1 Łódź Miasto Kultury. Event jest największym tego typu wydarzeniem dla twórców internetowych w Polsce. Podczas tegorocznej edycji influencerzy mogli nie tylko wymieniać się doświadczeniami, ale i zdobyć cenną wiedzę. Wśród mówców znalazły się gwiazdy polskiej blogosfery i YouTube, m. in. SA Wardęga, Charlize Mystery, Matura to Bzdura czy Fashionelka. Uczestnicy wydarzenia brali udział w prelekcjach i panelach dyskusyjnych zorganizowanych na Scenie Twórców oraz na Scenie Edukacyjnej oraz w warsztatach poświęconych m.in. tematyce beauty, parenting, gotowanie czy też fotografia. O tym, jakie pytania najczęściej zadawane są influencerom przez marketerów opowiedziała Patrycja Górecka-Butora z WhitePress.


źródło: seeblogers


W sobotni wieczór, podczas Gali #Hashtagi Roku poznaliśmy wyniki plebiscytu dla twórców internetowych, którzy wyróżniają się swoją działalnością i kreują oryginalne treści. Miano #InfluencerRoku przyznano Fit Lovers. W kategorii #Bloger zwyciężył Blog Ojciec, a najlepszą #Instagramerką okazała się Marzena Marideko. Tytuł #OkrycieRoku został przyznany Doktor Ani, natomiast najlepszym #TwórcąWideo okrzyknięto EmceKwdrat.

Z okazji na nawiązania współpracy z influencerami skorzystało wiele marek, które na swoich stoiskach w Strefie Wystawienniczej organizowały liczne konkursy dla twórców. Rozdając kosmetyki, biżuterię i inne gadżety, firmy zapewniły sobie wzrost widoczności w social media – piękne fotografie bowiem w kilka minut znalazły się na Instagramach influencerów.

Wśród Partnerów wydarzenia znaleźć można było liczne media branżowe i firmy marketingowe, w tym również WhitePress.

 

 

Autor: Sandra Honkisz

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43