Znajdź nas!
Influencer marketing

Jak można wykorzystać mailing do firm?

2023-02-15

mailing do firm
Mailing jest jedną z najpopularniejszych form komunikacji biznesowej, stosowaną w mniejszym lub większym stopniu w niemal każdej branży. Wyróżnia go przede wszystkim wysoka skuteczność i uniwersalność.

Jak można przekonać się na własnej skórze pod adresem https://mprofi.pl/uslugi/mailing-do-firm/, wdrożenie mailingu do firm w swoim przedsiębiorstwie jest stosunkowo prostym, bezproblemowym i tanim rozwiązaniem. Co istotne, można wykorzystywać go w prowadzonych działaniach marketingowych i sprzedażowych na wiele różnorodnych sposobów. Najważniejsze z nich opiszemy poniżej - zapraszamy!

Każda firma może zastosować inną strategię

Poszczególne przedsiębiorstwa mogą mieć różnorodne potrzeby w zakresie komunikacji z klientami. W niektórych przypadkach kontakt jest sporadyczny, w innych — potrzeba wysyłania wiadomości do potencjalnych lub obecnych kontrahentów pojawia się bardzo często. Różnorodny jest również typ wysyłanych e-maili.

Popularną opcją jest chociażby tzw. cold mailing, czyli wysyłanie wiadomości zapraszających do nawiązania współpracy lub zapoznania się z ofertą zupełnie nowych klientów (przy czym trzeba pamiętać, aby stosując tego typu praktyki działać całkowicie w zgodzie z regulacjami odnośnie do przetwarzania danych). Jeśli chodzi o obecnych kontrahentów czy klientów, to w ich przypadku katalog najczęściej stosowanych rozwiązań obejmuje m.in. powiadomienia o rozbudowaniu oferty, zmianach w niej, a także oczywiście wszelkiego rodzaju zniżkach (np. świątecznych, związanych z Black Friday i nie tylko).

Warto pamiętać, że masowy mailing można przesyłać zarówno do wszystkich kontaktów, jak i do wyodrębnionych list kontaktów, np. zawierających tylko klientów z określonej branży lub sektora. Dzięki temu można jeszcze lepiej dopasowywać treść komunikatu do odbiorców i zwiększyć skuteczność komunikacji. Są oczywiście takie wiadomości, w przypadku których nie ma przeszkód, aby dla każdego były takie same (np. życzenia świąteczne), ale nie zawsze będzie to optymalna opcja (chociażby w przypadku katalogu produktów i usług czy ofert współpracy).

Projektowanie wiadomości jest prostsze niż kiedykolwiek wcześniej

Wysyłanie dużej ilości różnego typu wiadomości do kontrahentów może wydawać się na pierwszy rzut oka dużym wyzwaniem, ale w praktyce jest to znacznie prostsze, niż mogłoby się wydawać.

Wynika to z faktu, że narzędzia do mass mailingu wyposażone są w intuicyjne kreatory wiadomości, pozwalające szybko i sprawnie stworzyć miłe dla oka komunikaty. Pomagają w tym gotowe szablony, które można modyfikować według swoich potrzeb.

Wpis dostarczony przez partnera strony.

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43