Znajdź nas!
Influencer marketing

Reklama Google Ads - co to takiego i jak ją wykorzystać?

2023-03-29

Kampanie Google Ads - komu zlecić?
Skutecznym sposobem na wzrost ruchu na stronie oraz zwiększenie sprzedaży internetowej jest reklama Google Ads.

Satysfakcjonujące efekty można uzyskać, współpracując z osobami zajmującymi się kampaniami. Jak wzmocnić kampanię i przyśpieszyć efekty, aby reklama Google Ads przynosiła oczekiwane efekty?

Co wpływa na skuteczność reklamy Google Ads?

Nie w każdym przypadku reklama Ads będzie skuteczna. Wpływ na to ma wiele składników, takich jak:

  • wielkość konkurencji,
  • branża, w której działa firma,
  • zakres optymalizacji pod kątem ROI (zwrotu z inwestycji),
  • wybrane słowa kluczowe w kampanii, ich popularność,
  • doświadczenie i wiedza specjalisty zajmującego się kampanią,
  • zakres optymalizacji pod kątem fraz wykluczających,
  • wiedza i informacje przekazane przez firmę do specjalisty zajmującego się kampanią.

Czy warto wejść w outsourcing Google Ads?

Oczywiście, można samodzielnie prowadzić kampanie Google Ads, która będzie osiągała zadowalające efekty. Jednak specjaliści zajmujący się tym profesjonalnie bez wątpienia lepiej znają ekosystem Google Ads i mogą osiągnąć wyższe wyniki. Warto przemyśleć przygotowanie kampanii Google Ads przez agencję, ponieważ specjaliści:

  • mają nieograniczoną wiedzę, na temat sposobów wykorzystania automatów Google Ads,
  • mają duże doświadczenie w optymalizacji kampanii,
  • doskonale wiedzą, w jaki sposób poprawić współczynnik CTR,
  • potrafią wycisnąć z kampanii więcej, niż niedoświadczona osoba,
  • potrafią analizować zebrane przed kampanię dane,
  • potrafią zoptymalizować kampanie pod kątem zwrotu z inwestycji (ROI).

Outsourcing Google Ads - agencja czy freelancer?

Wybór odpowiedniego specjalisty do prowadzenia kampanii Google Ads nie jest prosty. Można zdecydować się na agencję lub freelancera. Zasadniczo, więcej korzyści przemawia za wyborem agencji, ponieważ:

  • jeśli jeden ekspert (opiekun firmy) jest nieobecny, agencja wybierze inną osobę z podobną wiedzą i doświadczeniem, która ją zastąpi,
  • specjaliści pracujący w agencji mają wiedzę i doświadczenie zweryfikowane przez innych, wyższych stażem i doświadczeniem, specjalistów,
  • w agencji dostępnych jest wielu specjalistów, wybór odpowiedniej osoby nie jest trudny, a razie ewentualnych problemów, bez problemu można zmienić osobę na inną.

Przed rozpoczęciem współpracy ze specjalistą należy zastanowić się nad pewnymi kwestiami. Podstawową kwestią jest zastanowienie się, w jakim czasie firma chce osiągnąć założone cele. Cel zawsze powinien być jasno oraz w mierzalny sposób określony. Ważnym parametrem jest także grupa docelowa, do której mają docierać produkty. Język i słowa kluczowe w kampanii muszą być dopasowane do konkretnej grupy potencjalnych odbiorców i ich oczekiwań.

Artykuł gościnny.

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43