
Oferta marketingowa InPost – reklama online
Marketing internetowy daje przedsiębiorcom mnóstwo możliwości. Za jego sprawą mogą oni docierać do szerokiego grona odbiorców i w żaden sposób nie ogranicza ich zasięg terytorialny. Co więcej, e-marketing i jego narzędzia wiążą się z perspektywą docierania z komunikatem reklamowym 24/7.
Współpraca z InPost w zakresie reklamy online może przebiegać na kilka sposobów. Jednym z nich są banery na oficjalnej stronie internetowej firmy kurierskiej lub w usłudze Manager Paczek. Ponadto klienci biznesowi mają szansę skorzystania z wysyłki swojej oferty w newsletterze do subskrybentów z bazy mailingowej InPost.
Oprócz tego przedsiębiorstwo oferuje opcję reklamy w formie powiadomień PUSH. Po kliknięciu mogą one przekierowywać do danego oprogramowania lub na adres URL. Komunikaty są wysyłane za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile, którą zainstalowało już kilka milionów użytkowników.
Reklama zewnętrzna z InPost
Przedsiębiorcy, którzy w strategii swojego biznesu uwzględniają nie tylko marketing internetowy, ale i inne formy promocji, mogą skorzystać z oferty reklamy outdoorowej. InPost proponuje swoim klientom reklamę zewnętrzną w wyróżniającej się formie – jako okleina na oświetlonej powierzchni automatów Paczkomat®.
Taka opcja świetnie sprawdzi się m.in. w ramach reklamy lokalnej. Maszyny Paczkomat znajdują się w powszechnie uczęszczanych miejscach, w tym m.in. w okolicach sklepów, osiedli czy stacji benzynowych.
Dzięki temu komunikaty reklamowe znajdują się nie tylko w zasięgu wzroku osób odbierających swoje przesyłki, ale i przechodniów. Obecnie w Polsce jest już ponad 20 tys. urządzeń Paczkomat.
Automaty mogą również pełnić funkcję nośnika przekazu w ramach komunikatów typu display. Taka kampania polega na wyświetlaniu reklam w formie statycznych grafik na ekranach urządzeń. Jak podkreśla firma InPost, takie działanie wiąże się z możliwością dotarcia do nawet kilku mln odbiorców w skali miesiąca.
Sampling – promocja produktów z InPost
Przedsiębiorcy, którzy chcą wypromować swoje nowe produkty, mogą zdecydować się na sampling, czyli oferowanie bezpłatnych próbek artykułów konsumentom. Takie działanie pomaga w kreowaniu wizerunku oraz utrwalaniu obrazu firmy w świadomości konsumentów i budowaniu z nimi trwałej relacji.
Sampling produktowy w ofercie reklamy z InPost jest jedyny w swoim rodzaju, ponieważ do dystrybucji darmowych próbek wykorzystywane są skrytki automatów Paczkomat. Wyobrażasz sobie, że produkt Twojej firmy może się tam znaleźć i trafić do nowych odbiorców? To jak najbardziej realne!
Jak zacząć współpracę marketingową z InPost?
Współpraca marketingowa InPost to rozwiązanie, które sprawdzi się w przypadku przedsiębiorstw działających w różnych branżach. W ten sposób swoją działalność mogą zareklamować m.in. firmy z sektora usługowego, odzieżowego, kosmetycznego, budowlanego czy e-commerce.
Oczywiście skuteczność kampanii w znacznym stopniu jest zależna od jej odpowiedniego dostosowania do charakteru działalności oraz grupy docelowej marki.
Przykładowo odpowiednim rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy chcą promować swoją działalność na terenie całego kraju, jest kampania online lub reklamy za wykorzystaniem urządzeń Paczkomat o szerokim zasięgu.
Z kolei właściciele biznesów, którym zależy wyłącznie na lokalnej reklamie, mogą zdecydować się na okleinę reklamową na maszynach Paczkomat wyłącznie w danym regionie.
Aby rozpocząć współpracę marketingową z InPost i indywidualnie ustalić szczegóły współpracy, wystarczy wypełnić krótki formularz kontaktowy na stronie internetowej firmy. Można tam znaleźć również orientacyjny cennik poszczególnych usług. Gdzie dokładnie szukać informacji? Pod adresem inpost.pl/reklama.
Warto zaznaczyć, że przedsiębiorstwo oferuje swoim klientom pomoc specjalistów w doborze optymalnej formy kampanii. Skontaktuj się z przedstawicielem InPost i już teraz rozpocznij skuteczną promocję swojego biznesu!
Artykuł partnera.