Szczegółowe informacje o wydarzeniu:

Influencers Day to konferencja skierowana do liderów opinii i celebrytów, blogerów i vlogerów, przedstawicieli biznesu zainteresowanych wykorzystaniem influencer marketingu w swoich firmach; agencjach kreatywnych, reklamowych i PR. Także dla reprezentantów nowych mediów i startupów. Organizowane na PGE Narodowym w Warszawie wydarzenie poświęcone będzie roli jaką obecnie odgrywa influencer marketing oraz oczekiwaniom marek wobec twórców internetowych jak również influencerów wobec firm.

Wśród poruszanych tematów znajdą się zagadnienia związane z zasadami współpracy pomiędzy markami a wpływowymi osobami w sieci. Spotkanie będzie okazją do zapoznania się z praktyką firm na co dzień współpracujących z infuencerami oraz do wymiany doświadczeń i networkingu.

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • Okazja do wymiany doświadczeń i networkingu.
  • Możliwość zapoznania się z praktyką firm współpracujących z infuencerami.
  • Niedostępna powszechnie wiedza oraz dyskusje specjalistów o aktualnych wyzwaniach stojących przed infuencer marketingiem.
  • Agenda oparta o case studies i eksperckie dyskusje.
  • Przegląd trendów i nowoczesnych rozwiązań podnoszących konkurencyjność uczestników sektora nowych mediów w Polsce.
  • Interaktywna formuła wydarzenia sprzyjająca dyskusjom, nawiązywaniu relacji oraz poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań i modeli współpracy.
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096