Szczegółowe informacje o wydarzeniu:
-
28 wrzesień 09:00 do 16:00
-
PGE Narodowy
aleja Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa
Influencers Day to konferencja skierowana do liderów opinii i celebrytów, blogerów i vlogerów, przedstawicieli biznesu zainteresowanych wykorzystaniem influencer marketingu w swoich firmach; agencjach kreatywnych, reklamowych i PR. Także dla reprezentantów nowych mediów i startupów. Organizowane na PGE Narodowym w Warszawie wydarzenie poświęcone będzie roli jaką obecnie odgrywa influencer marketing oraz oczekiwaniom marek wobec twórców internetowych jak również influencerów wobec firm.
Wśród poruszanych tematów znajdą się zagadnienia związane z zasadami współpracy pomiędzy markami a wpływowymi osobami w sieci. Spotkanie będzie okazją do zapoznania się z praktyką firm na co dzień współpracujących z infuencerami oraz do wymiany doświadczeń i networkingu.
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?
- Okazja do wymiany doświadczeń i networkingu.
- Możliwość zapoznania się z praktyką firm współpracujących z infuencerami.
- Niedostępna powszechnie wiedza oraz dyskusje specjalistów o aktualnych wyzwaniach stojących przed infuencer marketingiem.
- Agenda oparta o case studies i eksperckie dyskusje.
- Przegląd trendów i nowoczesnych rozwiązań podnoszących konkurencyjność uczestników sektora nowych mediów w Polsce.
- Interaktywna formuła wydarzenia sprzyjająca dyskusjom, nawiązywaniu relacji oraz poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań i modeli współpracy.