Znajdź nas!
Social media

Najlepsze blogi kosmetyczne

2016-06-28

Zastanawiasz się, na kim warto się wzorować i kogo słuchać, by wyglądać jak milion dolców? Oto one – caryce polskiej blogosfery urodowej, dziewczyny, których nie możesz nie znać, jeśli interesuje Cię piękna strona blogów.

Alina Rose blog – kompendium wiedzy urodowej

Wpadłyście kiedyś na pomysł stworzenia tintu do policzków i ust... z buraka? Albo materiałowej maseczki z wody ogórkowej? Oczyszczającej pasty do mycia twarzy z migdałów? Jeśli nigdy wcześniej o tym nie słyszałyście, to znaczy, że nie znacie bloga Aliny Rose! (Zaglądacie w ogóle do polskiego Internetu?!)
Kiedy ta sympatyczna brunetka – wówczas jeszcze studentka krakowskiej ASP na kierunku Grafika – zaczynała prowadzić bloga, nosił nazwę Brunette's Heart Make Up. Założeniem Aliny było podzielenie się swoją wiedzą odnośnie makijażu. Blog szybko zdobywał popularność, a uśmiechnięta brunetka zakłada hitowy kanał na YT.

Naturalna wersja Aliny

Brunetka – jak mówią na nią początkowo czytelniczki – skupia się na tutorialach makijażowych i dzieleniu się pomysłami na naturalną pielęgnację urody. Wielkim zainteresowaniem cieszą się takie wpisy takie jak przepis na pastę oczyszczającą z migdałów, maseczkę z kurkumy, hitem okazuje się pomysł na trzymiesięczną pielęgnację skóry poprzez dietę i ekologiczną pielęgnację. Alina zostaje niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie pielęgnacji i makijażu, a pod jej postami do dzisiaj znajdziemy setki komentarzy z prośbą o poradę kosmetyczną lub polecenie konkretnych produktów.

 

Źródło: https://www.instagram.com/alinaroseblog/

 

Księżniczka zostaje królową

Blog i kanał przyciąga estetyką, pięknymi zdjęciami i dziewczęcą, różową kolorystyką. Alina nagrywa filmiki na samodzielnie wykonanym, różowo-fioletowym tle – oba kanały, zarówno blog jak i YT są spójne i tworzą wizerunek ślicznej i sympatycznej dziewczyny z sąsiedztwa, która chętnie dzieli się z koleżankami swoją wiedzą. W połowie 2014 roku rezygnuje z YT, po roku do niego wraca, jednak na krótko – obecnie, jeśli kręci filmy, wstawia je na bloga. I choć Alinarose.pl staje się coraz bardziej profesjonalnym blogiem, pełnym rad na konkretne problemy i pytania czytelniczek, Alina nadal pozostaje sympatyczną i uśmiechniętą Brunetką, chętnie udzielającą odpowiedzi na pytania w komentarzach.

 

Źródło: https://www.instagram.com/alinaroseblog/

Twarde dane
Początek działalności: 2010r.
Instagram: 50 000

Facebook: 70 700
Najbardziej znana z: naturalnych przepisów na kosmetyki, postów z odpowiedziami na konretne problemy urodowe
Ciekawostka: regularnie ćwiczy na siłowni i wraz ze swoim chłopakiem, trenerem personalnym Luckym tworzy bloga fitcouple.pl.

 

Kosmetyczna Hedonistka – właścicielka najpiękniejszych włosów w polskiej blogosferze

2013 rok to okres, gdy polska blogosfera była już pełna blogów o tematyce urodowej, wyłoniły się też niekwestionowane liderki w tematyce makijażu, kosmetyków, włosomaniactwa czy naturalnej pielęgnacji. Daria, tworząca po pseudonimem Kosmetyczna Hedonistka zakłada własnego bloga, początkowo skupiając się na recenzjach używanych przez nią kosmetyków. Gdy w końcu pokazuje swoją twarz – i niesamowite włosy – wzbudza coraz większe zainteresowanie. W końcu na blogu powstają pierwsze makijaże – początkowo na potrzeby konkursów, później Daria tworzy pierwsze tutoriale makijażowe.

 

Źródło: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/

Włosy, które podbiły blogosferę

Choć Daria, zakładając bloga, nie miała w planach skupiania się na pielęgnacji włosów, jej wyjątkowo długie i grube włosy naturalnie wzbudzały zaciekawienie i zazdrość czytelniczek. Do tej pory jej znakiem rozpoznawczym są właśnie włosy.
Blog w ciągu kilku lat przeszedł metamorfozę – obecnie zwraca uwagę przede wszystkim minimalistyczną elegancją, której podstawą jest biel. Kosmetyczna Hedonistka nie skupia się tylko na tworzeniu makijaży – te prezentowała często na łamach portalu Wizaz.pl. Blog staje się bardziej lifestylowy, a autorka pokazuje pomysły na stylizacje, prezenty czy urządzenie toaletki lub miejsca na kosmetyki.

 

Źródło: https://www.instagram.com/kosmetycznahedonistka/

Twarde dane
Początek działalności: 2013 rok
Instagram: 65 300
Facebook: 43 500
Najbardziej znana z: długich włosów i charakterystycznej, białej estetyki bloga

 

Anwen – największe guru włosomaniaczek

Początki włosomaniaczek to forum Wizaz.pl, gdzie rzesza dziewczyn zainteresowanych alternatywną pielęgnacją włosów wkręca się w coraz to nowsze sposoby rodem z Ameryki – właśnie stamtąd pochodzi m.in. no-poo, czyli mycie włosów bez szamponu, (no-poo to skrót od słów no shampoo). Dziewczyny testują coraz to nowsze metody, takie jak metoda kubeczkowa, olejowanie włosów, picie skrzypokrzywy czy kuracja drożdżowa. Polski Internet zachłystuje się pierwszymi blogami poświęconymi urodzie – na fali tej mody Ania Kołomycew, działająca pod pseudonimem Anwen zakłada bloga.

 

Źródło: https://www.instagram.com/anwenblog/

Szatynka wkręca się w pielęgnację

Ania postanawia zebrać wszystkie informacje w jednym miejscu – na swoim blogu. Jak na prawdziwą włosomaniaczkę przystało testuje na sobie wszystkie możliwe produkty – począwszy od kultowych kosmetyków, przez metody naturalne po profesjonalne produkty. Razem z Anwen tysiące dziewczyn przechodzą przez okres absolutnego odrzucania silikonów w składach po czas świadomego wybierania produktów ze składnikami, które są odpowiednie dla ich rodzaju włosa. Anwen zdobywa kolejne tysiące wiernych czytelniczek i razem z nimi organizuje wielkie akcje testowania tzw. przyspieszaczy wzrostu – wcierki do włosów, tabletki i środki naturalne, jak wspomniane już drożdże czy skrzypokrzywa (zaparzona w jednym kubku herbata z skrzypu i pokrzywy). Bestselerem okazuje się także inna akcja blogerki – Moja Włosowa Historia (MWH) czyli wpisy dziewczyn, które dzięki wprowadzeniu świadomej pielęgnacji uzyskują rewelacyjne efekty, zilustrowana zdjęciami autorki wpisu.

 

Źródło: http://www.anwen.pl/

Książka o włosach – must have włosomaniaczek

Idąc za falą popularności Ania, jako druga blogerka w Polsce ,wydaje w 2014 roku autorską książkę, oczywiście o tematyce włosowej: „Jak dbać o włosy”. Publikacja jest zbiorem wszystkich jej rad zebranych przez lata doświadczeń – Anwen dzieli więc włosy na wysoko- średnio- i niskoporowate, tłumaczy, jak należy o nie dbać, jakich składników szukać w produktach, zdradza również domowe przepisy na maski i płukanki.

Twarde dane
Początek działalności: 2010r.
Instagram: 13 200
Facebook: 10 500
Najbardziej znana z: prowadzenia na swoim blogu akcji testowania produktów pobudzających wzrost włosa i akcji MWH
Ciekawostka: żona i matka małej córeczki. Makijaż na jej ślub wykonywała Alina Rose, z którą się przyjaźni prywatnie.

 

BlondHairCare – encyklopedia włosowa

Na fali zainteresowania pielęgnacją włosów powstają kolejne blogi. Rok po Anwen swojego bloga zakłada Natalia – delikatna blondynka, która, jak sama o sobie pisze, „postanowiła wziąć zdrowie i urodę w swoje ręce”. Blog jest dokumentacją jej zmagań ze zniszczeniami spowodowanymi nadmiernym prostowaniem włosów (wszystkie dziewczyny, które w latach 2005-2010 były w gimnazjum lub liceum pamiętają modę na włosy a'la druty) oraz niewłaściwą pielęgnacją.

 

Źródło: https://www.instagram.com/blondhaircare/

 

Złotowłosa królowa siemienia

Wpisując w wyszukiwarkę „blond hair care” pierwszą długą frazą, która się pojawia, jest”blond hair care siemię lniane”. Natalia jest niekwestionowanym autorytetem w kwestii wykorzystania siemienia w pielęgnacji – zarówno jako kuracja wewnętrzna wzmacniająca włosy, skórę i paznokcie, jak i zewnętrzna. Maseczka z siemienia lnianego? Dlaczego nie. Naturalne ekologiczny żel do włosów na bazie siemienia? Proszę bardzo. Nawet nie wiecie, na ile sposób można wykorzystać te niepozorne ziarenka!

 

Źródło: https://www.instagram.com/blondhaircare/

Obecnie blog Natalii to prawdziwa kopalnia wiedzy nie tylko na temat pielęgnacji włosów, ale też inne lifestylowe tematy, jak kuchnia czy podróże.

Twarde dane
Początek działalności: 2011r.
Instagram: 6 300
Facebook: 15 000
Najbardziej znana z: posiadania najładniejszych blond włosów w polskiej blogosferze.
 

Katosu – królowa makijażu

Kasia – bo tak brzmi jej prawdziwe imię – w przeciwieństwie do większości polskich beauty guru zaczyna od kanału na YouTube, gdzie w sierpniu 2010 roku wrzuca pierwszy film. W tym czasie mieszka już w Anglii razem z mężem i pracuje jako wizażystka (jest absolwentką krakowskiej szkoły wizażu). Kanał zostaje nazwany Katosu – od pierwszych liter jej imienia i panieńskiego nazwiska.

Makijaże, które podbiły polski Internet

Początki kanału to standardowe dla tamtych czasów haule i recenzje produktów. Katosu dzieli się więc z pierwszymi widzami opiniami na temat testowanych kosmetyków i pokazuje ulubione produkty z danej grupy, np. błyszczyków lub cieni do powiek. Gdy zaczyna kręcić pierwsze tutoriale makijażowe, okazuje się, że to strzał w dziesiątkę. Precyzja i umiejętności Kasi szybko zdobywają jej nowych widzów, a ona sama staje się niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie makijażu. W tym czasie tworzy też swojego bloga, na którym prezentuje głównie swoje makijaże i ich wykonanie krok po kroku.

 

Źródło: https://www.instagram.com/katosu/

Makeup guru uczy Polki

Katosu u początków swojej kariery współpracuje z popularnym wówczas portalem Snobka.pl, gdzie co tydzień prezentuje tematyczne makijaże. Z portalu odchodzi do tygodnika Party.pl, gdzie od 2011 do 2013 roku prezentuje swoje prace, zarówno w stałej rubryce na łamach czasopisma, jak i na stronie internetowej. Na swoje miejsce w Snobce poleca Maxineczkę, z którą poznała się i zaprzyjaźniła przez YT i która wkrótce również zostanie jedną z najlepszych vlogerek urodowych w kraju.
Rok 2013 to również autorska książka Katarzyny Gajewskiej, wydana pt. „Makijaż z Katosu”. Książka jest hitem sprzedaży w Empiku, a kolejne tysiące dziewczyn uczy się podstaw makijażu wraz z Kasią. Obecnie blog Katosu nie jest aktualizowany, a autorka skupia się na rozwoju kanału na YT i Instagramie, jednak wciąż jest jednym z najchętniej odwiedzanych w polskiej blogosferze.

 

Źródło: https://www.instagram.com/katosu/

Twarde dane:
Początek działalności: 2010 (kanał YT), 2012 (blog)
Subskrybcje na YT: 160 000
Instagram: 230 000
Facebook: 165 500
Najbardziej znana z: książki „Makijaż z Katosu”; jej znakiem rozpoznawczym są piękne, kolorowe makijaże
Ciekawostka: żona i matka dwójki dzieci, która bardzo dba o swoją prywatność. Obecnie mieszka w Anglii, ale planuje przeprowadzkę do Polski. Jest na diecie wegańskiej.

 

Autor: Anna Jaroszewska

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43