Znajdź nas!
Social media

Tołpa z niestandardowymi działaniami w social media

2016-07-29

Tołpa
Nasze off jest nowym on - tak brzmi główne hasło najnowszej kampanii marki kosmetycznej tołpa. Tołpa:off to długofalowy projekt wizerunkowy, w ramach którego od połowy czerwca prowadzone są działania w social media - w tym m.in. współpraca z blogosferą.

Z myślą o komunikacji całego przedsięwzięcia stworzony został serwis tolpa.pl/off, na którym cyklicznie publikowane będą artykuły związane m.in. z motywacją, samorealizacją, minimalizmem, stylem życia oraz powiązane treści z oficjalnego profilu marki na Facebooku.

Do współpracy zespół Tołpa zaprosił 12. blogerek i blogerów, reprezentujących rozmaite dziedziny tematyczne, którzy do końca września w swoich serwisach (i nie tylko) tworzyć będą kontekstowe artykuły odpowiadające założeniom kampanii.

O wyborze konkretnych twórców nie decydował zasięg ani wycena. „Przy doborze konkretnych osób kierowaliśmy się przede wszystkim jakością prezentowanych na blogach treści oraz zaangażowaniem w social media. Mówiąc krótko - staraliśmy się znaleźć takich twórców, którzy w swojej codziennej pracy kierują się podobnymi wartościami do tych promowanych przez tołpę” - mówi Magdalena Kostyszyn.

Wśród twórców wybranych do kooperacji znajdziemy m.in. autorów takich blogów, jak: One Little Smile, Blog Ojciec, The Adamant Wanderer, Opydo.pl, Klosinski.net, Prosty Blog, Szafa Sztywniary, Wyrwane z Kontekstu, Stay Fly, Kasia Gandor, Alina Rose czy Czas Gentlemanów.

Do współpracy przy kampanii tołpa zaprosiła wrocławski kolektyw be frank!, mający na swoim koncie realizacje z zakresu PR-u, social media i brandingu dla dużych i renomowanych brandów. Za współpracę strategiczną z blogerami odpowiedzialna jest Magdalena Kostyszyn, z kolei za wsparcie reklamowe kampanii odpowiada Paweł Bielecki. Całość projektu ze strony marki tołpa koordynuje Olga Stefopulos.

Zakończenie 1 etapu kampanii zaplanowano na połowę października 2016.

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43