Znajdź nas!
Social media

Twitter tak na serio? Serwis zastanawia się nad wersją premium

2017-04-04

Twitter wersja premium
Malejące przychody i coraz mniejsza liczba nowych użytkowników to problemy, z którymi w tej chwili musi zmagać się Twitter. Serwis właśnie pracuje nad ich rozwiązaniem przygotowując m.in. płatną subskrypcję.

 

 

Badania prowadzone wśród użytkowników dotyczą tego, czy będą oni skłonni do płacenia za usługi proponowane przez serwis. Konkretnie chodzi o właściwości, którymi w tym momencie charakteryzuje się Tweetdeck, czyli aplikacja zarządzana przez Twittera. Apka pozwala m.in. na planowanie postów oraz przełączanie kart. W najbliższej przyszłości miała zostać jeszcze bardziej rozbudowana. Sprawy przybierają jednak inny obrót.

Najbardziej prawdopodobny jest wariant, w którym dostęp do Tweetdecka zostanie ograniczony ze względu na wprowadzenie płatnej wersji premium Twittera. W tej postaci serwis miałby zostać rozszerzony o wszystkie zaawansowane funkcje, w tym te wymienione powyżej. Nie będzie w niej reklam, a swoim charakterem celować będzie w tzw. profesjonalistów, np. dziennikarzy, marketerów, PR-owców. Koszt subskrypcji nie jest jeszcze znany.

 


Źródło: www.thebrandingbattalion.com 

 

Wiadomo za to, że jeżeli wersja premium Twittera ujrzy światło dzienne to wraz z nią pojawi się także ulepszony Tweetdeck. Korzystanie z niego będzie częścią rzeczonej subskrypcji. W jej ramach użytkownik otrzyma również dostęp do narzędzi analitycznych i będzie mógł szybciej niż dotychczas docierać do informacji.

Na pierwszym etapie konieczność uiszczania płatności na rzecz Twittera nie obejmowałaby wszystkich użytkowników. Wersja premium działałaby równolegle z wersją podstawową. Niewykluczone jednak, że po ewentualnym sukcesie pierwszej fazy, serwis zdecyduje się na wprowadzenie opłat dla wszystkich userów. Ta decyzja miałaby zostać podyktowana zeszłoroczną katastrofą finansową. Twitter zaliczył wtedy stratę w wysokości czterystu pięćdziesięciu siedmiu milionów dolarów.

W jakim kierunku Waszym zdaniem pójdzie Twitter? 

Autor: Michał Baniowski

 

Źródło zdjęcia głównego: www.adweek.com

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43