Znajdź nas!
Aktualności

Organizujesz branżowy event? Sprawdź po jakie gadżety sięgają klienci!

2024-06-14

butelki_z_logo_gift_design
Branżowe eventy - targi, spotkania, konferencje czy festiwale to doskonały sposób na to, by poprawić widoczność swojej marki i zapewnić sobie ekspozycję na nowych klientów. Jednak tego typu wydarzenia rządzą się swoimi prawami i do pełni sukcesu potrzeba nam odpowiedniej zachęty dla klientów. Co sprawdza się najlepiej? Oczywiście gadżety reklamowe. Sprawdź, które gadżety przyniosą najlepszy efekt,

Jak przygotować się do eventu branżowego?

Eventy branżowe to coś, na co czeka zdecydowana większość przedsiębiorców. W końcu zaledwie kilka razy w ciągu roku zdarza się możliwość do bezpośredniego wyeksponowania swojej oferty i zachęcenia potencjalnych klientów do zapoznania się z nią, a być może nawet do skorzystania z niej.

Dlatego też przygotowania do eventu branżowego powinny być zawsze dopięte na ostatni guzik. O czym mowa? Oczywiście o odpowiednim stanowisku - atrakcyjnym, wzbogaconym o akcesoria firmowe, banery i inne materiały reklamowe, które pozwolą na szybką identyfikację marki. Do tego typu wydarzeń warto także oddelegować najlepszych pracowników sprzedażowych - tych, którzy łatwo nawiązują kontakt z klientem i w sprawny sposób mogą zainteresować ofertą. W przygotowaniach do eventu branżowego nie może także zabraknąć gadżetów firmowych. I tutaj pojawia się pytanie - jakie gadżety będą najlepsze? Przekonajmy się. 

Które gadżety będą najlepsze dla naszych klientów?

Na jakie gadżety firmowe klienci reagują najlepiej? Z powodzeniem możemy wymienić kilka podstawowych kategorii prezentów, które dadzą nam naprawdę świetny efekt. Przede wszystkim gadżety praktyczne, które goście naszego stanowiska na targach będą mogli w przyszłości wykorzystać. Uniwersalna torba materiałowa z nazwą naszej firmy z pewnością będzie nie raz towarzyszyła podczas zakupów. Kubek termiczny z własnym nadrukiem świetnie sprawdzi się podczas szybkiego wyjścia z domu z własną kawą, a powerbank uratuje przed utratą kontaktu z bliskimi z powodu wyładowanego telefonu.

Nie zapominajmy, że eventy branżowe to miejsce, w którym siłą rzeczy pojawia się wiele osób nastawionych jedynie na gratisy. To osoby, które prawdopodobnie nie będą zainteresowane naszą ofertą, a jedynie tym, co mamy do sprezentowania. Dlatego też długopisy, smycze, a nawet darmowa kawa sprawi, że i oni będą mieli on nas lepsze zdanie, co być może przełoży się na zainteresowanie ofertą. 

Koszt gadżetów - zadbaj, by inwestycja się zwróciła

Czy inwestycja w gadżety firmowe zawsze musi być kosztowna? To oczywiście zależy od potencjału imprezy, od naszej oferty i od budżetu, jaki możemy poświęcić na ten cel. Wiele firm stara się iść jak najmniejszym kosztem i zamawia najtańsze gadżety, które są niskiej jakości i które prawdopodobnie jeszcze tego samego dnia wylądują w koszu. Z drugiej strony nie warto postawić większości budżetu na drogie gadżety z logo, które podarujemy każdemu, nawet przypadkowemu przechodniowi.

Dobrą praktyką jest dywersyfikować typy oferowanych gadżetów i na bieżąco podejmować decyzje, czy dana osoba, która zatrzymała się, by posłuchać o naszej firmie, jest faktycznie zainteresowany ofertą. Dla takich osób powinniśmy mieć przygotowany gadżet atrakcyjny i wartościowy, który zmotywuje do sfinalizowania transakcji. Z takim podejściem wszystkie targi i wydarzenia branżowe wzbogacą portfolio klientów o kolejne pozycje. 

Artykuł partnera.

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43