Znajdź nas!
Aktualności

​Kiedy warto skorzystać z konsultacji SEO? Praktyczne wskazówki dla przedsiębiorców

2025-02-24

Kiedy warto skorzystać z konsultacji SEO
Masz stronę WWW i zależy Ci, aby zajmowała wysokie pozycje w Google? Osiągnięcie dużej widoczności może być bezcenne dla Twojego biznesu. Niestety pokonanie konkurencji nie jest proste. Według BrightEdge działania SEO zapewniają witrynom 1000 razy więcej ruchu niż organiczne social media, a to tylko jeden z wielu argumentów, które przemawiają za inwestycją w pozycjonowanie. Zamierzasz działać na własną rękę? Aby nie popełnić błędów, skorzystaj z konsultacji.

​Dlaczego warto korzystać z konsultacji SEO?

Pozycjonowanie stron WWW wymaga podjęcia wielu działań. Popełnienie błędu na jakimkolwiek etapie doprowadzi do trudności w osiągnięciu wysokich pozycji, a nawet ogromnego spadku widoczności przy kolejnej aktualizacji algorytmu Google. Jeśli nie chcesz lub nie możesz sobie pozwolić na zlecenie pozycjonowania, weź pod uwagę konsultacje SEO na różnych etapach pracy.

Więcej o nich dowiesz się tutaj: https://smartbuzz.pl/konsultacje-seo. Kiedy warto z nich skorzystać?

​Zlecenie i realizacja strony WWW

Obecnie raczej standardem jest budowanie witryn, które są zoptymalizowane pod SEO. Nie ma jednak gwarancji, że trafisz na wykonawcę, który zrealizuje te działania prawidłowo. Być może buduje on witryny na mało popularnym systemie CMS, od lat nieaktualizowanym. Postaw na konsultacje SEO, aby otrzymać wytyczne dotyczące projektowania witryny. Na dalszym etapie specjalista zweryfikuje, czy wszystkie zalecenia zostały rzeczywiście wdrożone.

​Optymalizacja techniczna

Przeprowadzenie tych działań wymaga dużego doświadczenia. Optymalizacja techniczna obejmuje wiele elementów witryny. Każda strona może wymagać przeprowadzenia pod tym kątem zupełnie innych zmian. Jeżeli konsultacje SEO obejmują audyt, otrzymasz listę zalecanych działań optymalizacyjnych do realizacji. Te, z którymi sobie nie poradzisz samodzielnie, zleć specjaliście.

​Analiza słów kluczowych

Możesz ją przeprowadzić na własną rękę, ale problem tkwi w tym, że narzędzia, które zapewniają najwięcej wiarygodnych danych, są płatne. Do dyspozycji za darmo jest, np. Planer słów kluczowych Google Ads, ale za Senuto, Semstorm czy Ahrefs musisz już zapłacić. Ich wykupienie na potrzeby jednej analizy nie będzie opłacalne. Warto zdecydować się wtedy na konsultacje SEO, podczas których specjalista zaproponuje odpowiedni zestaw fraz.

​Migracja strony

Przenosisz witrynę na nowy system CMS? To duże wyzwanie pod kątem SEO. Niepoprawnie przeprowadzona migracja wiąże się z dużym ryzykiem utraty widoczności witryny. Należy zwrócić szczególną uwagę na utrzymanie aktualnej struktury strony i w niektórych miejscach wdrożyć przekierowania 301. Pole do popełnienia błędów jest ogromne – bez pomocy specjalisty można doprowadzić witrynę do znacznych spadków zajmowanych pozycji.

​Weryfikacja pracy agencji

Zlecasz SEO firmie, ale nie masz pewności, czy usługa jest realizowana prawidłowo? Nie jesteś w stanie ocenić, czy wywiązuje się z umowy? W ramach konsultacji SEO specjalista może sprawdzić, jakie działania były uzgodnione i czy firma je realizuje. Poza tym zweryfikuje, czy podejmowane kroki wykonywane są tak, aby dawały szansę na osiągnięcie wysokich pozycji.

​Nagłe spadki widoczności

Mogą one być skutkiem aktualizacji algorytmu czy też błędów na stronie. Ustalanie przyczyn często wymaga szerokiej analizy i zwrócenia uwagi na wiele elementów. Dzięki konsultacji SEO będziesz w stanie szybko zareagować, co może ograniczyć ryzyko dalszej utraty widoczności i zwiększyć szanse na odzyskanie dotychczasowej.

To tylko wybrane obszary, w których warto skorzystać z konsultacji SEO. Możesz jednak znaleźć wiele innych, w których będziesz potrzebować pomocy eksperta.

Artykuł partnera.

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43