Znajdź nas!
Aktualności

Detale, które robią różnice - bloSilesia już za nami!

2016-11-28

W sobotę w 26 listopada w katowickiej Strefie Centralnej, blogerzy ze Śląska spotkali się, by porozmawiać o detalach, które odgrywają olbrzymią rolę w blogowaniu.

 

 

 

W tym roku wejściówki na bloSIlesia rozeszły się w kilkanaście minut od pojawienia się informacji na Facebooku. To już 7 edycja tego spotkania, która z roku na rok budzi coraz większe zainteresowanie blogerów.

 

Nikt nie namaści Cię na eksperta

W tym roku organizatorzy skupili się na detalach, niewielkich szczegółach, które pozwolą blogerowi usprawnić i ułatwić pracę, a przez to umożliwić rozwój bloga. Temat podjęła Joanna Glogaza, blogerka z Bielska-Białej, która na swoim blogu pomaga uporządkować przestrzeń wokół siebie, a także namawia do świadomego życia w klimacie slow life oraz slow fashion. Joanna radziła jak krok po kroku zaplanować blogerskie obowiązki w taki sposób, by zyskać czas oraz siłę na kolejne projekty.  O budowaniu swojej marki, motywacji wewnętrznej możecie posłuchać w prelekcji Joanny Glogazy z bloga styledigger.com.

 

 

Wizerunek blogera jako wartość nadrzędna

Radca prawny - Alicja Berger-Lach - w przystępny sposób usystematyzowała wiedzę na temat praw autorskich blogera. Wiedza może przydać się nie tylko w sytuacji kradzieży wartości intelektualnej, ale przede wszystkim w influencer marketingu. Rozumienie znaczenia praw autorskich osobistych oraz majątkowiych ułatwi podpisywanie świadomych umów oraz dbanie o własny interes. Alicja Berger-Lach podkreślała jak bardzo wartościowy jest wizerunek blogera oraz tłumaczyła co zrobić, by nie został nadużyty bez zgody jego zgody.

 

 

Wygląd zewnętrzny też się liczy…

Oprawa graficzna bloga to wizytówka każdego blogera. Przez wielu niedoceniania, stanowi niezwykły wabik dla czytelnika. Treść, choć najważniejsza, muś być pokazana w sposób atrakcyjny i przejrzysty, by czytelnika nie rozpraszał chaotyczny design. Marta Mirkowicz – autorka bloga My Pink Plum tłumaczyła również znaczenie UX – czyli User Exeprience, w odbieraniu bloga przez czytelników. Warto iść za radami Marty, by blog był nie tylko ładny, ale również przejrzysty i intuicyjny.

 

 

Wyślij newsletter dwa razy czyli skuteczne triki by zarobić więcej na blogu

Zarabianie to najprzyjemniejszy efekt uboczny blogowania. Bartek Popiel – autor bloga liczysiewynik.pl twierdzi, że aby zarabiać, należy wykorzystać 5 metod, które zwiększą wyniki finansowei. Na przykładzie sprzedaży swoich kursów oraz email marketingu Bartek wprowadził w świat precyzyjnego wdrażania strategii sprzedażowych

 

 

Hydepark – pochwal się swoim blogiem

Spotkanie wieńczył HydePark, czyli prezentacja bloga przez 5 wybranych uczestników. Taka formuła to nowość na spotkaniach blogerskich. Wród wybranych znalazły się takie blogi jak Modeste, Dziewczyna z odzysku oraz Gdzie są Kasperki. Blogerzy zwiedzający świat z małym dzieckiem na pokładzie od tego roku będą podróżować w powiększonym składzie, bo jak przyznał Łukasz, Kasperków jest już czworo. Z kolei Michał z bloga Excel po godzinach zachęcał do zgłębiania wiedzy na temat, wydawać by się mogło nudnego Excela. 

 

 

VII edycja bloSilesii już za nami

bloSilesia to wydarzenie organizowane przez śląskich blogerów, których celem jest rozwój, edukacja oraz integracja środowiska blogerów i vlogerów. Spotkania bloSilesii to niezwykła okazja do nawiązywania znajomości, wymiany doświadczeń czy też kreowania nowych inicjatyw. Tak było też podczas 7 edycji bloSilesii, która już za nami. Kolejna już za rok! Influencer.pl już Was zaprasza! Mamy nadzieję, że znów spotkamy się z Wami w Katowicach!

 

Do zobaczenia za rok!

Redakcja influencer.pl

 

Fot. Marta Jaksik / A pstryk

Galeria
Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43