Znajdź nas!
Aktualności

Influencer marketing - praktycznie by WhitePress. Darmowy e-book już do pobrania!

2016-11-29

Na ponad 150 stronach zostały omówione najciekawsze przykłady kampanii przeprowadzonych z influencerami. Znajdziecie w nim aż 11 case studies, 16 komentarzy ekspertów oraz wiele przydatnych porad blogerów. WhitePress chce pokazać, że influencer marketing jest przede wszystkim skuteczną oraz dostępną formą promocji.

 

WhitePress zadbał o to , aby zebrać wiedzę o influencer marketingu i przekazać ją w przystępny sposób. W e-booku znajdziecie wiele wykresów, infografik i komentarzy. Kompendium wiedzy na 153 stronach.

Influencer marketing rozwija się w niezwykle szybkim tempie. Według badań tapinfluence.com 65% amerykańskich marek współpracuje z influencerami, a 53% odbiorców blogów i vlogów deklaruje, że kupiło produkt pod wpływem opinii influencera. W Polsce ten trend nabiera coraz szybszego tempa.

 

 

Wiarygodne żródło informacji

Ta tendencja jest wzrostowa, dlatego marki coraz częściej kierują się w stronę influencerów, by dotrzeć do nowych odbiorców - aktywnych i otwartych na przekaz. Influencerzy postrzegani są jako wiarygodne źródło informacji. Są godni zaufania, subiektywni, niezależni i właśnie dzięki temu mają realny wpływ na decyzje zakupowe czytelników.

 

 

Nie tylko dla największych 

Influencer Marketing postrzegany jest jako forma promocji przeznaczona tylko dla wiodących marek z dużym budżetem oraz dla topowych blogerów z największymi zasięgami. Dla wielu agencji współpraca z influencerami nadal wydaje się być skomplikowaną, a wyszukiwanie odpowiedniego blogera długotrwałe i nieskuteczne, zwłaszcza jeśli chodzi o komunikację.

Aby odnaleźć się w świecie współpracy z influencerami zapraszamy do przeczytania e-booka „Influencer marketing - praktycznie" by WhitePress. Studium wiedzy z 11 przypadkami kampanii influencerskich, wypowiedziami ekspertów oraz blogerów rozwieje wszelkie wątpliwości oraz usprawni przygotowanie oraz realizację kampanii.

E-book przeznaczony jest dla agencji reklamowych oraz marek, które chcą rozpocząć współprace z influencerami, a także dla samych blogerów, vlogerów oraz liderów opinii w Social Media.

 

 

Influencer Marketing - praktycznie by WhitePress

Autorkami e-booka są osoby ściśle powiązane z branżą marketignową. Justryna Fabijańczyk – dziennikarka i reporterka ze świata biznesu, jest ekspertem w obrzarze brandingu oraz produkcji treści. Tworzy nazwy firm, prowadzi blogi firmowe oraz kreuje hasła brandingowe. Agata Cupriak – PRowiec w sklepie Merlin.pl, odpowiedzialna za wizerunek marki oraz działania w Social Mediach. Obecnie mama dwójki dzieci i copywriter.

Wydawcą oraz sponsorem jest platforma WhitePress, pośrednicząca w działaniach content marketingowych oraz influencer marketingowych, a Influencer.pl jest oficjalnym patronem medialnym akcji.

 

 

Pobierz e-booka za darmo!

Zapisz się do newslettera WhitePress i odbierz darmowego ebooka „Influencer marketing – praktycznie" by WhitePress.

 

 


 

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43