Influencer marketing - praktycznie by WhitePress. Darmowy e-book już do pobrania!
WhitePress zadbał o to , aby zebrać wiedzę o influencer marketingu i przekazać ją w przystępny sposób. W e-booku znajdziecie wiele wykresów, infografik i komentarzy. Kompendium wiedzy na 153 stronach.
Influencer marketing rozwija się w niezwykle szybkim tempie. Według badań tapinfluence.com 65% amerykańskich marek współpracuje z influencerami, a 53% odbiorców blogów i vlogów deklaruje, że kupiło produkt pod wpływem opinii influencera. W Polsce ten trend nabiera coraz szybszego tempa.
Wiarygodne żródło informacji
Ta tendencja jest wzrostowa, dlatego marki coraz częściej kierują się w stronę influencerów, by dotrzeć do nowych odbiorców - aktywnych i otwartych na przekaz. Influencerzy postrzegani są jako wiarygodne źródło informacji. Są godni zaufania, subiektywni, niezależni i właśnie dzięki temu mają realny wpływ na decyzje zakupowe czytelników.
Nie tylko dla największych
Influencer Marketing postrzegany jest jako forma promocji przeznaczona tylko dla wiodących marek z dużym budżetem oraz dla topowych blogerów z największymi zasięgami. Dla wielu agencji współpraca z influencerami nadal wydaje się być skomplikowaną, a wyszukiwanie odpowiedniego blogera długotrwałe i nieskuteczne, zwłaszcza jeśli chodzi o komunikację.
Aby odnaleźć się w świecie współpracy z influencerami zapraszamy do przeczytania e-booka „Influencer marketing - praktycznie" by WhitePress. Studium wiedzy z 11 przypadkami kampanii influencerskich, wypowiedziami ekspertów oraz blogerów rozwieje wszelkie wątpliwości oraz usprawni przygotowanie oraz realizację kampanii.
E-book przeznaczony jest dla agencji reklamowych oraz marek, które chcą rozpocząć współprace z influencerami, a także dla samych blogerów, vlogerów oraz liderów opinii w Social Media.
Influencer Marketing - praktycznie by WhitePress
Autorkami e-booka są osoby ściśle powiązane z branżą marketignową. Justryna Fabijańczyk – dziennikarka i reporterka ze świata biznesu, jest ekspertem w obrzarze brandingu oraz produkcji treści. Tworzy nazwy firm, prowadzi blogi firmowe oraz kreuje hasła brandingowe. Agata Cupriak – PRowiec w sklepie Merlin.pl, odpowiedzialna za wizerunek marki oraz działania w Social Mediach. Obecnie mama dwójki dzieci i copywriter.
Wydawcą oraz sponsorem jest platforma WhitePress, pośrednicząca w działaniach content marketingowych oraz influencer marketingowych, a Influencer.pl jest oficjalnym patronem medialnym akcji.
Pobierz e-booka za darmo!
Zapisz się do newslettera WhitePress i odbierz darmowego ebooka „Influencer marketing – praktycznie" by WhitePress.