Wyzwanie włosowe u Anwen
Źródło: http://www.anwen.pl/2017/03/wspolna-akcja-30-dni-dla-pieknych-wosow.html
Anwen regularnie organizuje wyzwania związane z pielęgnacją włosów. Jej nowa akcja 30 dni dla włosów rozpoczęła się 1 kwietnia. Osoby, które zdecydowały się wziąć udział w wyzwaniu wypełniają specjalną ankietę, w której zaznaczają, jakie metody pielęgnacji planują w tym czasie stosować. Do wyboru jest ich naprawdę wiele, począwszy od masażu skóry głowy, poprzez picie koktajlu z pietruszką, a skończywszy na olejowaniu. Co więcej, osoby biorące udział w wyzwaniu i zamieszczające zdjęcia na Instagramie z hasztagiem #30dnidlawlosow będą brały udział w dodatkowym konkursie. Anwen udostępniła także kalendarz, w którym uczestniczki mogą zakreślać, co konkretnie zrobiły dla włosów danego dnia. Akcja 30 dni dla włosów ma na celu zmobilizowanie do pielęgnacji włosów, ale także i eksperymentów z nowymi sposobami dbania o kosmyki. Pod hasztagiem #30dnidlawlosow możemy już znaleźć ponad 100 zdjęć, na których uczestniczki pokazują swoje włosy, preparaty do ich pielęgnacji, czy samodzielnie przygotowane koktajle na bazie pietruszki.
Źródło: https://www.instagram.com/explore/tags/30dnidlawlosow/
Projekt plant od Magdy (atogrzywa)
Źródło: https://atogrzywa.blogspot.com/2017/03/project-plant.html
Projekt plant to kreatywne wyzwanie zainicjowane przez blogerkę atogrzywa. Polega ono na rysowaniu, bądź dekoracyjnym zapisywaniu nazw nowych gatunków roślin. Technika dowolna, od brush letteringu po rysunek cyfrowy. Wyzwanie rozpoczęło się 27 marca, jednak ciągle trwa. W planach jest realizacja ponad 20 kreatywnych projektów. By wziąć udział w wyzwaniu, należy oznaczyć na Instagramie zamieszczone zdjęcie hasztagiem #project_plant i oznaczyć blogerkę @atogrzywa. Obecnie pod hasztagiem #project_plant znajduje się już ponad 300 różnorodnych prac.
Źródło: https://www.instagram.com/explore/tags/project_plant/
Wyzwanie u Simplicite
Wyzwanie u blogerki Simplicite trwa już od jakiegoś czasu, jednak warto o nim wspomnieć, zwłaszcza że kończy się dopiero przed Wielkanocą. Istnieje zatem możliwość dołączenia, aczkolwiek bez brania udziału w równolegle zorganizowanym konkursie.
Źródło: http://simplicite.pl/wiosenna-metamorfoza-czyli-wyzwanie-minimalistki-4/
Wyzwanie influencerki zawiera listę 21 rzeczy do zrealizowania w 21 dni. Wymaga to systematyczności i kreatywności w podejściu do wypełniania podpunktów z listy. Ich kolejność nie jest narzucona, może także odhaczyć kilka zadań z listy w przeciągu jednego dnia. Zadania ustalamy sobie sami, możemy posiłkować się uprzednio przygotowanymi listami przez blogerkę, w których znajdziemy zadania rozwojowe, porządkowe, czy relaksacyjne.
Kreatywnebujo u Anity (tosiakowo.pl)
Źródło: http://tosiakowo.pl/2017/03/kreatywnebujo-kwiecien/
Anita prowadząca bloga tosiakowo.pl zorganizowała kreatywne wyzwanie dotyczące prowadzenia bullet journal. Na jej blogu możemy znaleźć listę tematów do zrealizowania dowolną metodą: kaligrafia, rysunek – to już zależy od nas. Wyzwanie ma na celu rozbudzenie kreatywności, ale także wprowadzenie radości do każdego dnia. Jak twierdzi autorka:
Nawet jeżeli wydaje Ci się, że Twoje zdjęcia kompletnie nic nie znaczą, uwierz mi – one znaczą bardzo wiele! W końcu z jakiegoś powodu poświęcasz swój czas na zastanowienie się nad tematem dnia, a później na przygotowanie swojej odpowiedzi. To się nie dzieje z automatu, to nie jest też łatwe. Ale wiesz, co jest najlepsze? Że takie codzienne kreatywne zajęcie sprawia, że w Twoim życiu pojawia się więcej radości i chęci do działania. Nie sposób się z tym nie zgodzić, prawda?
By wziąć w akcji należy zapoznać się z listą tematów do zrealizowania, twórczo je zobrazować oraz oznaczyć odpowiednio zdjęcie, które zamieścimy na Instagramie hasztagiem #kreatywnebujo. Obecnie na Instagramie pod hasztagiem #kreatywnebujo znajduje się prawie 1000 zdjęć!
Źródło: https://www.instagram.com/explore/tags/kreatywnebujo/
Akcja Haukotelli
Źródło: https://www.facebook.com/groups/1001441669969219/
Haukotella już w październiku 2016 zainicjowała akcję 365 dni w spódnicy. Choć trwa ona już od dłuższego czasu, to i jeszcze wiele miesięcy przed nami. Wyzwanie blogerki ma zachęcić kobiety do częstszego wybierania spódnic i sukienek zamiast spodni oraz do poszukiwań własnego stylu. W tym celu została utworzona grupa na Facebooku, gdzie uczestniczki (obecnie jest ich już 2 tysiące!) wyzwania wrzucają swoje zdjęcia. Do akcji można dołączyć na Facebooku, ale także podpisywać swoje zdjęcia hasztagiem #365dniwspodnicy na Instagramie.
Czy warto?
Wyzwania na Instagramie to świetny sposób na kreatywne spędzenie czasu, ale także i zdobycie większej popularności, zarówno dla organizatorów, jak i uczestników. Warto wyszukiwać najciekawsze akcje i aktywnie w nich uczestniczyć, bo nie tylko zwiększają rozpoznawalność, umożliwiają zdobycie większej społeczności obserwujących, ale i są zwyczajnie doskonałą zabawą.
W jakich wyzwaniach bierzecie udział? Może sami organizujecie ciekawe wyzwanie? Dajcie znać!
Autor: Martyna Chmielewska