Znajdź nas!
Aktualności

Influencer marketing tematem V edycji Marketing Day

2017-07-08

Influencer marketing Marketing Day
21 lipca w Gdyni odbędzie się piąta edycja wydarzenia Marketing Day pod hasłem „Jak efektywnie angażować influencerów w kampanie marketingowe”.

Marketing Day to konferencja dla brand managerów, social media managerów, dyrektorów kreatywnych, przedsiębiorców i osób tworzących kampanie w oparciu o współpracę z influencerami. Marketing Day odbywa się jako element największego polskiego festiwalu dla twórców internetowych See Bloggers.

Tegoroczna edycja skupi 150 uczestników i 15 praktykujących prelegentów, którzy dyskutować będą o marketingu influencerów. Uczestnicy konferencji będą mieli okazje poznać studia przypadków i dobre praktyki w nawiązywaniu relacji i prowadzeniu kampanii marketingowych z twórcami internetowymi – nowymi mediami, które dynamicznie przejmują rolę portali i serwisów internetowych.

Rosnące znaczenie influencer marketingu widać również na polskim rynku internetowym i reklamowym. Dlatego też jubileuszowe, piąte, wydarzenie Marketing Day będzie w całości poświęcone temu zjawisku. Marketing Day to świetna okazja dla praktyków i ekspertów, aby spotkać się i wymienić wiedzą, poznać studia przypadku kampanii marketingowych oraz networkować w sprzyjającym środowisku – mówi Jakub Zając, bloger, zwycięzca Bloga Roku, współtwórca bloga fashionable.com.pl.

W ramach spotkania uczestnicy wysłuchają prelekcji i paneli dyskusyjnych oraz wezmą udział w networkingu biznesowym. Marketing Day to wydarzenie, na którym oprócz wiedzy, istotnym czynnikiem są indywidualnie 15-minutowe spotkania 1:1 pomiędzy uczestnikami konferencji. Jest to sprawdzony format, który umożliwi każdemu z gości wymianę doświadczeń i nawiązanie relacji z wyselekcjonowaną grupą uczestników wydarzenia. Bilety na wydarzenie i dodatkowe informacje dostępne są na stronie internetowej Marketing Day.

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43