Konferencja Influencers Day już w najbliższy czwartek. Dlaczego warto tam być?
Zapraszamy na konferencję Influencers Day, która obędzie się już w tym tygodniu - 28.09.2017 na PGE Narodowym w Warszawie. Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 9:00 i będzie trwało do 16:00. Influencer.pl jest patronem konferencji, a redaktor naczelna portalu Patrycja Górecka - jednym z prelegentów.
Influencer marketing: nowe wyzwania
Influencers Day to konferencja, która skierowana jest do influencerów, a także do przedstawicieli biznesu zainteresowanych problematyką influencer marketingu. Tematyka konferencji będzie dotyczyć zagadnień związanych z rolą influencera w kampaniach reklamowych oraz wzajemnych oczekiwaniami marek i twórców internetowych.
We współczesnym marketingu coraz częściej odchodzi się od tradycyjnej reklamy na rzecz współpracy z liderami opinii: blogerami i vlogerami. Mają oni wokół siebie zaangażowaną społeczność, a co więcej - budzą zaufanie odbiorców. Wraz z rosnącą popularnością influencer marketingu marki stają przed nowymi wyzwaniami. Stworzenie ciekawej i zyskownej kampanii z influencerami jest możliwe dzięki odpowiedniej wiedzy i często - za pomocą nieszablonowych działań. Pod uwagę należy wziąć wiele czynników, w tym charakter influencera czy specyfikę jego odbiorców.
Na konferencji poruszone zostaną tematy związane z zasadami współpracy między markami a influencerami. Co więcej, będzie to także okazja do obustronnej wymiany doświadczeń.
O czym powiedzą prelegenci?
Wśród prelegentów pojawią się: Mateusz Kusznierewicz, Konrad Kruczkowski, Michał Pol, Wojciech Kardyś, Patrycja Górecka-Butora, Krystian Botko, Rafał Jakubowiak, Marta Soja, Aleksandra Chalimoniuk, Jakub Kuczerepa, Patrycja Pieróg, Jacek Godzinowski i Rafał Masny.
Żeglarz, mistrz świata i przedsiębiorca - Mateusz Kusznierewicz opowie o tym jak pozyskiwać marki do projektów i jak z nimi współpracować.
Rafał Jakubiak będący obecnie Senior Brand Managerem w The Coca - Cola Company przeprowadzi prelekcję poświęconą szansom i wyzwaniom we współpracy brandu z markami.
Aleksandra Chalimoniuk (dyrektor ds. PR i Komunikacji, Sokołów S.A.) opowie o tym, jak influencerzy pomagają marce w budowaniu odpowiedzialnego wizerunku. Będzie to case study dotyczące projektu Akademia Smaku Sokołów.
Dyrektor segmentu sportowego w Grupie Onet - Michał Pol poinstruuje uczestników konferencji jak zostać liderem opinii w mediach społecznościowych.
Influencer Rafał Masny (Abstrachuje) podczas swojej prelekcji opowie o doświadczeniach i pułapkach influencer marketingu.
Patrycja Pieróg, specjalista ds. PR w Kompani Piwowarskiej, przedstawi case study dotyczące kampanii „Bądź mądry” z udziałem influencerów, która dotyczyła odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.
Influencer Konrad Kruczkowski (autor bloga „Halo Ziemia") postara się przedstawić teorię, że blog jest odpowiednim miejscem na dziennikarstwo społecznie zaangażowane.
Patrycja Górecka-Butora, redaktor naczelna portalu Influencer.pl odpowie na pytanie „Ile to kosztuje?” - czyli poruszy najbardziej nurtującą kwestię w influencer marketingu.
Marta Soja - Senior Community Specialist w platformie zakupowej Limango Polska odpowie na pytanie, czy warto prowadzić współpracę z blogerami, którzy nie mają dużych zasięgów.
Oprócz licznych prelekcji, w ramach konferencji zostanie zorganizowany także panel dyskusyjny prowadzony przez Wojciecha Kardysia. Jego tematyka poświęcona będzie oczekiwaniom marek wobec Influencerów.
Dlaczego warto pojawić się na Influencers Day?
Konferencja Influencers Day to nie tylko okazja do zdobycia wiedzy, możliwość zapoznania się z doświadczeniem firm współpracujących z influencerami, czy przegląd trendów branżowych, ale to także szansa na nawiązywanie ciekawych kontaktów.
Warto śledzić także informacje o wydarzeniu w sieci:
Strona wydarzenia
www.facebook.com/InfluencersDay/
www.twitter.com/InfluencersDay
www.linkedin.com/company-beta/18148614/admin/updates/
Planujecie pojawić się na konferencji Influencers Day?
Autor: Martyna Chmielewska