Znajdź nas!
Aktualności

Polscy influencerzy o PlayStation VR

2016-07-15

PlayStation VR
Światowa premiera PSVR będzie miała miejsce 13 października 2016 roku, ale już teraz wybrani influencerzy mogli sprawdzić, jakie wrażenia daje korzystanie z nich podczas gry.

W warszawskim klubie Stixx pojawili się między innymi Tomek Drabik z QuazTV, Tomek Popielarczyk z Antyweb, Graba, Michał Górecki, Artur Kurasiński, Dorczenzo czy Andrzej Tucholski. W pomieszczeniu ustawionych było 7 stanowisk z różnymi prezentacjami. Każdy z testujących mógł podejść w wyznaczone miejsce i zagrać w uruchomione już demo. Obsługa PlayStation pomagała w założeniu sprzętu oraz wdrożeniu do gry. Na koniec testujący zostali zapytani o wrażenia.

 
How to Share With Just Friends

How to share with just friends.

Posted by Facebook on Friday, December 5, 2014

 

Źródło: https://www.facebook.com/PlayStationPolska/videos/1110095389057951/

Zarówno na blogerach jak i youtuberach sprzęt wywarł bardzo dobre wrażenie. Wszyscy zwracali uwagę przede wszystkim na to, że wrażenia z gry są niesamowicie realistyczne. Każdy z twórców świetnie się bawił i wszyscy bez wyjątku polecają nowe PSVR. Opinie influencerów są coraz bardziej cenione, szczególnie wśród ich stałych odbiorców, dlatego dla firmy Sony zaproszenie ich do testów było strzałem w dziesiątkę.

Zalety sprzętu

W każdej przedstawionej wypowiedzi pojawiły się te same cechy, na które uwagę zwrócili zarówno piszący jak i nagrywający wideo twórcy. Każdy z nich zwrócił uwagę na wygodę okularów. W trakcie grania przestają być wyczuwalne na głowie. Ci, którzy noszą dodatkowo swoje szkłą korekcyjne, pochwalili też możliwość dostosowania sprzętu do oprawek.

Każdy z blogerów czy youtuberów, który miał okazję wcześniej używać sprzętu VR, twierdzi też, że było to jego najlepsze dotychczas doświadczenie z podobnym urządzeniem. Tomek Popielarczyk z Antyweb podkreślił, że stosunek ceny do jakości jest najlepszy na rynku.

Jednym z testujących był Michał Górecki, który szczególną uwagę zwrócił na grę Bound - polską produkcję zwracającą uwagę przede wszystkim swoją grafiką i możliwością gry z perspektywy osoby trzeciej. Jedną z podawanych zalet okularów VR było też to, że można ich używać w pozycji siedzącej, nie trzeba poruszać się w trakcie rozgrywki. Jeden z blogerów zauważył, że dzięki temu można ich używać nawet w niewielkiej przestrzeni.


Źródło: https://www.facebook.com/michal.gorecki
 

Nie zabrakło wątpliwości

Podstawowym pytaniem padającym z ust osób testujących było pytanie o gry - czy będą one powszechnie dostępne w przystępnej cenie oraz dobrej jakości. Większość zauważyła, że przedstawione zostały jedynie wersje demonstracyjne, natomiast stworzenie całych fabularnych opowieści może być dla Sony już trudniejsze. Quaz w materiale podsumowującym testy twierdzi wręcz, że producentowi nie opłaci się produkcja wysokiej jakości gier. Przypuszcza on, że w związku z tym, że sprzęt trudno przetestować przed zakupem i poznać wszystkie jego możliwości, może się on słabo sprzedawać. Jego wrażenia z testów możemy zobaczyć na filmie.

A jak będzie w rzeczywistości? Czy dzięki temu, że Sony zaprasza do testów osoby kreujące w Internecie trendy i opinie, sprzedaż produktu będzie zgodna z oczekiwaniami marki? Na razie wydawać by się mogło, że wszystko idzie zgodnie z planami marki. Zainteresowanie przedsprzedażą jest ogromne, a klienci zaczynają mieć wątpliwości, czy przez to, że jest tak wielu chętnych, rzeczywiście dostaną sprzęt w dniu premiery. Dodatkowo bardzo entuzjastyczne opinie najbardziej topowych twórców internetu zdają się tej sprzedaży pomagać.


Źródło: https://www.facebook.com/akurasinski?fref=ts


Źródło: https://www.facebook.com/Antyweb/?fref=ts

Źródło: https://www.facebook.com/GrabaGra/

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43