Linie lotnicze KLM i czołowi blogerzy podróżniczy wspólnie inspirują do spełniania marzeń
Warszawa, 24.10.2017 r. – Kto lepiej zna się na liniach lotniczych niż blogerzy podróżniczy? A kto lepiej zna się na ciekawych kierunkach podróży niż linie lotnicze? Dlatego sześć topowych blogów podróżniczych w Polsce połączyło siły z linią KLM, która od dawna docenia zalety współpracy z blogosferą. Wystartowała nowa kampania promocyjna pod hasłem „Podróże Marzeń KLM”, która będzie inspiracją do spełniania marzeń o podróżach – w różnych celach i różnych kierunkach. Trzymiesięczna kampania zakończy się konkursem, w którym KLM ufunduje bilety na „podróż marzeń”.
Kto za tym stoi?
Tym razem projekt KLM z blogosferą ma niespotykany dotąd rozmach! Aż 6 popularnych internetowych twórców - gdziewyjechac.pl, loswiaheros.pl, adamantwanderer.com, zyciejestpiekne.eu, thefamilywithoutborders.com i lkedzierski.com wyruszy z Amsterdamu, samego serca Europy i odwiedzi 4 kolorowe kontynenty. Niebieskimi samolotami KLM! Spełniając swoje marzenia o podróżach, których wcześniej nie udało im się odbyć i inspirując swoich czytelników.
Zadaniem każdego z twórców będzie pokazać jeden kraj, jako idealny na podróż marzeń dla konkretnego typu podróżnika. Np. osoby poszukującej nowych smaków, fotografa lubującego się w nocnej fotografii czy miłośnika aktywnej wędrówki po górach.
Cała akcja potrwa 3 miesiące, a o tym, kto w niej weźmie udział i gdzie dokładnie poleci - będziemy dowiadywać się stopniowo. Blogerzy będą relacjonować wyprawy na swoich blogach i w mediach społecznościowych.
Warto śledzić te informacje - już w styczniu, pod koniec kampanii, odbędzie się wielki, ogólnopolski konkurs z biletami lotniczymi do wygrania.
Więc jeśli i Ty chcesz odbyć w 2018 roku podróż swoich marzeń, bądź na bieżąco i uważnie czytaj wpisy blogerów!
Skąd ten pomysł?
W świecie, w którym 90% decyzji podróżniczych jest podejmowanych online, blogi mają ogromną moc opiniotwórczą. Docierają do swojej niszy, cieszą się sympatią i zaufaniem swoich czytelników, a także operują na osobistych wrażeniach i emocjach, a nie tylko faktach, jak magazyny czy portale o podróżach. No i rozdają bilety!
Grupa twórców internetowych Bloceania, której członkowie działają wspólnie z KLM, dociera swoim zasięgiem do najróżniejszych czytelników (kampanią promocyjną miasta Kraków dotarli do ponad 700 000 odbiorców), ale też wie, co jest ważne na lotniskach i podczas długich lotów. W najbliższych miesiącach będzie głośno o tym mówić!
Głównym celem kampanii z influencerami ma być komunikat, że dzięki jednej z najbardziej rozbudowanych siatek połączeń, to właśnie KLM oferuje możliwości spełnienia marzeń kilkunastu rodzajów podróżników. Niezależnie od tego czy pasjonują cię zaginione cywilizacje, kulinaria, górskie wspinaczki, miejski lans, czy sporty ekstremalne – z KLMem dolecisz, tam gdzie chcesz. Co więcej – odkryjesz nowe pomysły na podróże dzięki inspiracjom blogerów.
Samoloty KLM docierają do niemal wszystkich zakątków świata. Aktualnie oferta lotów KLM liczy 217 miast w blisko 100 krajach na całym świecie, w tym wiele unikatowych destynacji. W podróż KLM można udać się wylatując z trzech miast w Polsce – z Warszawy, Krakowa i Gdańska.
Oferta lotów i sprzedaż biletów w promocyjnych cenach na www.klm.com.
#PodróżeMarzeńKLM #KLM #Bloceania
BLOCEANIA
Bloceania to kreatywna grupa twórców internetowych, specjalizujący się w marketingu turystycznym i storytellingu, stworzony przez twórców najpopularniejszych polskich blogów podróżniczych. Bloceanię tworzą: gdziewyjechac.pl, loswiaheros.pl, adamantwanderer.com, zyciejestpiekne.eu, thefamilywithoutborders.com. Blogi, które tworzą to tylko część ich działalności. Na codzień zajmują się marketingiem w Internecie, social mediami, tworzeniem treści podróżniczych, nowymi mediami, dziennikarstwem, grafiką, fotografią i filmem, nawet tym z drona. Uczestnicy Bloceanii postanowili połączyć swoje umiejętności, by realizować wspólnie najciekawsze kampanie a także być „hubem” pomysłów i szans dla innych blogerów i twórców internetowych.To pierwsza taka inicjatywa w Polsce.
KLM
Royal Dutch Airlines (Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze) powstały 7 października 1919 roku i są obecnie najstarszą linią lotniczą na świecie, która nadal działa pod swoją oryginalną nazwą. Siatka połączeń KLM z wylotem z Amsterdamu obejmuje 217 destynacji w blisko 100 krajach. Loty KLM odbywają się z lotniska bazowego Amsterdam-Schiphol, z którego w 2016 roku skorzystały 63 miliony pasażerów. W sezonie letnim 2017 roku, oferta KLM powiększa się o kolejne 12 miast (w stosunku do lata 2016). Holenderska linia dysponuje flotą 204 samolotów. KLM wraz z liniami Air Frace stanowi główny filar Grupy AIR FRANCE KLM, do której należą też KLM Cityhopper, HOP! oraz Transavia. KLM od wielu lat współpracuje z blogerami, influncerami i realizuje liczne kampanie z wykorzystaniem social media.
Więcej informacji o Air France i KLM oraz aktualne promocje na bilety lotnicze na stronie: www.airfrance.pl i www.klm.com. Informacje o Grupie AIR FRANCE KLM na www.airfranceklm.com
Źrodło: Bloceania