Dlaczego warto zainwestować w kubki reklamowe z nadrukiem?
Ich największą zaletą jest uniwersalność. Kubki reklamowe z nadrukiem sprawdzą się do promocji dowolnej firmy – niezależnie od jej wielkości oraz profilu działalności. Mogą wykorzystać je zarówno przedsiębiorstwa produkcyjne, jak i sieci handlowe, kawiarnie, sklepy internetowe, przedszkola czy szkoły językowe. Wystarczy przygotować projekt dopasowany do prowadzonego biznesu, aby zwiększały widoczność marki i pomagały budować jej wizerunek w oczach potencjalnych klientów.
Takie gadżety są bardzo praktyczne. To daje gwarancję, że obdarowane nimi osoby nie odłożą upominków na dno szafy. Kubki mogą zostać wykorzystane zarówno w domu, jak i w biurze. Codzienne parzenie w nich ulubionej herbaty lub kawy sprawia, że najpewniej skojarzą się z przyjemnym rytuałem. Uczucia te podświadomie mogą zostać przeniesione na firmę, której logo widnieje na ceramice. Jako przedmiot codziennego użytku, są dobrze widoczne. Gdy trafią do biurowej kuchni, istnieje prawdopodobieństwo, że nazwa marki lub ciekawe hasło reklamowe zostaną dostrzeżone przez szersze grono osób. To sprawi, że reklama dotrze do wielu postronnych odbiorców (np. osób odwiedzających firmę).
Główne zalety kubków reklamowych z nadrukiem to:
- prosty sposób na budowę rozpoznawalności marki – te praktyczne gadżety można rozdawać podczas wielu wydarzeń biznesowych czy rozrywkowych (np. miejskich pikników, koncertów). To pozwala zwrócić uwagę potencjalnych klientów, wyróżnić się na tle konkurencji i budować pozytywny wizerunek firmy w oczach otoczenia,
- duży zasięg przekazu – wiele osób wykorzystuje podarowane kubki w pracy, co sprawia, że nadrukowane na nich logo lub hasło są widoczne dla wielu różnych odbiorców,
- niski koszt reklamowy – klasyczne kubki z logo są niedrogie, dlatego bez problemu mogą wykorzystać je nawet przedsiębiorcy, którzy na reklamę mają przygotowany niewielki budżet,
- duże możliwości personalizacji – na kubkach możesz umieścić nie tylko logo i nazwę swojej firmy. Doskonale sprawdzają się również do promowania konkretnych produktów bądź usług. Oryginalna grafika przykuje uwagę, a ciekawe hasło zaintryguje i zachęci do zakupu.
Jak zaplanować strategię promocyjną z wykorzystaniem kubków z nadrukiem?
Kubki z nadrukiem są uniwersalne i dobrze sprawdzają się w promocji firm działających w różnych branżach. Pamiętaj jednak, aby dopasować ich design do specyfiki prowadzonego biznesu. Każdy gadżet jest elementem szerszej strategii reklamowej. Ma on zwiększać rozpoznawalność marki, budować pozytywne skojarzenia i zachęcać do nawiązania współpracy.
Zadbaj o atrakcyjny projekt
Zadbaj, aby projekt był spójny z identyfikacją wizualną Twojego brandu. Interesująca grafika i chwytliwy slogan pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji. Pamiętaj, że Twoje kubki muszą być na tyle atrakcyjne, aby ludzie rzeczywiście chcieli ich używać na co dzień. Całość musi być estetyczna. Zwróć uwagę na spójność kolorów, czcionek i wzorów. Najwyższą skuteczność reklamową osiągniesz, gdy rozdawane gadżety staną się ulubionym przedmiotem codziennego użytku. Jak to zrobić? Dobrze poznaj swoją grupę docelową i dopasuj projekt do jej gustu.
Zrezygnuj ze słabej jakości. Naczynia, które szybko zaczną się rysować i nadruki w niskiej rozdzielczości (blaknące po kilku czy kilkunastu użyciach) nie będą stanowić pozytywnej wizytówki Twojego biznesu. Ludzie skojarzą markę z niedbałością o szczegóły, masową produkcją i niskimi standardami.
Chcesz uniknąć takich nieprzyjemnych sytuacji? Zamów upominki reklamowe w sprawdzonym miejscu. Firma Mart Ceramic w ofercie posiada stylowe kubki ceramiczne i porcelanowe w różnych kolorach, kształtach oraz pojemnościach. Możesz tutaj zamówić nie tylko klasyczną białą porcelanę, ale także np. malowanie według wzornika Pantone (np. na róż, czerń, zielony, żółty). To pozwoli Ci zyskać trwałe gadżety idealnie dopasowane do wizerunku swojej marki.
Zamów profesjonalne nadruki
Atrakcyjność upominków reklamowych zależy nie tylko od ich praktycznego charakteru, ale także trwałości i stylowego wyglądu, który utrzymuje się przed długi czas. Nawet najlepiej przemyślany projekt nie pomoże, gdy jego wykonanie będzie słabe. To od jakości nadruków zależy ostateczny wygląd gotowych gadżetów. Do zdobienia ceramiki i porcelany doskonale sprawdza się metoda kalkomanii ceramicznej: https://mart.com.pl/baza-wiedzy/pl-kalkomania-ceramiczna. Pozwala ona uzyskać elegancką grafikę odporną na zmywanie w zmywarkach, zadrapania, blaknięcie pod wpływem światła oraz wysokie temperatury. Jej zaletą jest także brak ograniczenia w ilości kolorów, możliwość drukowania zdjęć oraz dekorowania (m.in. platyną, złotem, brokatem czy imitacją piaskowania).
Dopasuj ilość kubków do potrzeb swojej kampanii
Dobrze przemyśl ilość zamawianych gadżetów. Weź pod uwagę przybliżoną liczbę uczestników konferencji czy eventu. Pamiętaj, że czasami zdarzają się sytuacje awaryjne (kubki mogą się stłuc czy zaginąć), dlatego przydatne są egzemplarze zapasowe.
Zamówienie tak naprawdę zależy od budżetu, którym dysponujesz. Ważna jest także strategia marketingowa. Dla większych partii często można wynegocjować niższe ceny, a kubki z czasem wykorzystać w kolejnych kampaniach. Wtedy jednak zamrażasz firmowe pieniądze i musisz mieć miejsce na przechowywanie gadżetów.
Już wiesz, jak wykorzystać kubki w promocji swojej firmy?
Kubki z nadrukiem świetnie sprawdzają się w roli prezentów dla stałych klientów czy kontrahentów oraz jako upominki reklamowe rozdawane podczas ważnych wydarzeń. Mogą stać się również ważną częścią ekspozycji na targowym stoisku czy elementem podkreślającym przesłanie konferencji. A Ty masz już swój własny pomysł na wykorzystanie kubków z nadrukiem w promocji prowadzonego biznesu?
Artykuł sponsorowany.