Kategoria:

Porady dla influencerów

Filtruj według platformy:
Instagram - jak używać Jak używać Instagrama i przyciągać followersów? Instagram
Instagram jest jednym z największych serwisów społecznościowych. Miesięcznie korzysta z niego ponad 2.35 mld użytkowników na całym świecie. W Polsce na Instagrama regularnie zagląda około 12,6 mln osób – w tym 60.1% to kobiety (NapoleonCat, luty 2023). Instagram stał się ulubionym narzędziem blogerów, vlogerów oraz celebrytów. Korzysta z niego, także większość globalnych firm – głównie marki modowe, podróżnicze i motoryzacyjne.
Przestrzeń do nagrań i zdjęć Jak zaaranżować przestrzeń do nagrań i zdjęć?
Nagrywasz filmy do Internetu lub prowadzisz bloga? Zorganizuj przestrzeń do ujęć i stwórz doskonałe atelier, tak, by skupić uwagę odbiorcy. Podpowiadamy, jakie aranżacje sprawdzą się najlepiej!
Wtyczki WordPress Wtyczki do WordPressa. 17 przydatnych wtyczek, które ułatwią Ci prowadzenie strony! Blog
Zaletą, którą najbardziej doceniają programiści oraz amatorzy nowych technologii, jest możliwość tworzenia wtyczek, rozszerzających funkcjonalność serwisów. Przedstawiamy wybór bezpłatnych pluginów, dzięki którym Wasze blogi będą jeszcze bardziej atrakcyjne!
wirtualne biuro Wirtualny adres w Warszawie - alternatywa dla wynajmu stacjonarnego lokalu
Chcesz szybko zarejestrować firmę i od razu zacząć działalność?
konta parentingowe Konta parentingowe na Instagramie - czy istnieje granica między pracą a życiem prywatnym?
Wiele osób zastanawia się czy prowadząc konto parentingowe w mediach społecznościowych można zarobić?
sklep internetowy z koszulkami Sklep internetowy z koszulkami: Jak maksymalizować sprzedaż i osiągnąć sukces?
Założenie własnego sklepu internetowego niesie za sobą całą masę korzyści.
OnlyFans Jak działa platforma OnlyFans i ile zarabiają influencerzy?
Aby zarabiać na OnlyFans, twórcy muszą zbudować swoją społeczność fanów i przyciągnąć subskrybentów.
fałszywe konto na Instagramie Jak rozpoznać fałszywe konto na Instagramie?
W jaki sposób je rozpoznawać i się przed nimi chronić?
trendy w pozycjonowaniu 2023 Trendy w pozycjonowaniu w 2023 roku
Jeśli na co dzień zajmujemy się SEO, powinniśmy wiedzieć o tym, "co w sieci piszczy".
Jak wybrać i kupić własną domenę Jak wybrać i kupić własną domenę?
Wybór i zakup własnej domeny to ważny krok w stworzeniu obecności online.
profesjonalna strona internetowa Czym powinna cechować się profesjonalna strona internetowa?
Serwis WWW to wizytówka firmy. Nawet jeśli prowadzimy stronę hobbystyczną, to i tak powinna być dopracowana.
optymalizacja konta Instagram Optymalizacja konta na Instagramie, czyli co zrobić żeby zarabiać więcej?
Podpowiadamy, jak ulepszyć konto na Instagramie, by stało się naprawdę profesjonalne.
czy potrzebujesz konta na facebooku Konto na Facebooku w 2023 - czy naprawdę jest komuś potrzebne?
Facebook nadal ma szerokie zastosowanie i przyciąga różne grupy użytkowników.
jak dorobić do pensji 5 pomysłów jak dorobić do domowego budżetu
Podpowiadamy jak znaleźć działalność zarobkową, która pozwoli Ci generować dodatkowy przychód.
autoresponder dyskusji allegro Autoresponder dyskusji Allegro - jak go wykorzystać do sprawnej obsługi klientów?
Podpowiadamy jak w łatwy sposób można zautomatyzować obsługę klientów na Allegro.
1234

Współpraca marek ze znanymi blogerami i vlogerami to w ostatnich latach jedna z najbardziej efektywnych form marketingu. Influencer marketing, bo o nim mowa, bazuje przede wszystkim na zaangażowanej społeczności i zaufaniu do twórców w Internecie.
W tym miejscu publikujemy artykuły zarówno dla marek i agencji planujących współpracę z influencerami jak i dla blogerów, vlogerów oraz twórców social media.

Dla influencerów

Nie ma efektywnej promocji bez dobrego bloga z zaangażowaną społecznością, dlatego edukujemy począwszy od założenia bloga, przez kwestie techniczne i SEO, promocję, aż po sposoby zarabiania i aspekty prawne oraz księgowe.

Dla firm i agencji

We współpracy influencer – firma łatwo o fakapy, dlatego nauczymy Was jak przygotować dobry brief, komunikować się z blogerem i planować świetne kampanie z influencerami.

43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43