Kategoria:

Porady dla influencerów

Filtruj według platformy:
Jak działa content marketing Jak działa content marketing?
Strategia content marketingowa polega w głównej mierze na planowaniu, tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści, które przyciągają i angażują odbiorców.
Kim jest influencer? Kim jest influencer? Co to znaczy i jak zostać influencerem?
Skutecznie wpływają na opinię innych, a ich pozytywna rekomendacja często warta jest więcej niż wysokobudżetowa kampania reklamowa. Influencerzy umiejętnie budują wokół siebie grupę lojalnych odbiorców, z którymi łączą ich silne relacje i zainteresowania. To dzięki tym cechom coraz szerzej rozpychają się łokciami w świecie reklamy i marketingu. Kim są influencerzy i co to tak naprawdę znaczy być influencerem?
gadżety reklamowe ze znakowaniem dla firm Najlepsze gadżety reklamowe ze znakowaniem dla firm
Logotyp, nazwa czy hasło reklamowe umieszczane są w tak, aby utrwalić wizerunek i przekaz promocyjny wśród odbiorców.
wysoka-pozycja-w-google Dlaczego każdy chce być wysoko w Google?
Pozycjonowanie stron www i SEO są niezbędne, by wybić się w tej cyfrowej przestrzeni.
5 korzyści z optymalizacji wpisów blogowych z SEM House 5 korzyści z optymalizacji wpisów blogowych z SEM House
Optymalizacja wpisów blogowych pozwala na poprawę pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania.
Podróże z perspektywy influencera Podróże z perspektywy influencera - jak tworzyć angażujące treści podróżnicze?
Wiele osób marzy by połączyć swoją pasję do podróżowania z możliwością zarabiania.
jak uzywac instagrama Funkcje Instagrama. Przewodnik po IG dla początkujących Instagram
Instagram jest jednym z największych serwisów społecznościowych. Miesięcznie korzysta z niego ponad 2.4 mld użytkowników na całym świecie. W Polsce na Instagrama regularnie zagląda około 11,6 mln osób – w tym 60% to kobiety (NapoleonCat, grudzień 2023). Serwis stał się popularnym narzędziem marketingowym dla blogerów, celebrytów, tradycyjnych mediów i firm z różnych branż. Wykorzystywany jest do budowania społeczności, generowania sprzedaży, kreowania marki, a także do celów rozrywkowych, informacyjnych i edukacyjnych.
Przywróć włosom blask Przywróć włosom blask i witalność z mocą maseczek
Aby przywrócić piękno włosom, warto włączyć do codziennej rutyny maseczki do włosów.
Jak zdobyć więcej followersów Sekrety tworzenia atrakcyjnego contentu: jak zdobyć więcej obserwujących?
co sprawia, że niektóre treści osiągają viralowy sukces, podczas gdy inne znikają w otchłani internetu? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na to pytanie, kierując się praktycznymi przykładami i naukowo udowodnionymi faktami.
Przestrzeń do nagrań i zdjęć Jak zaaranżować przestrzeń do nagrań i zdjęć?
Nagrywasz filmy do Internetu lub prowadzisz bloga? Zorganizuj przestrzeń do ujęć i stwórz doskonałe atelier, tak, by skupić uwagę odbiorcy. Podpowiadamy, jakie aranżacje sprawdzą się najlepiej!
12345

Współpraca marek ze znanymi blogerami i vlogerami to w ostatnich latach jedna z najbardziej efektywnych form marketingu. Influencer marketing, bo o nim mowa, bazuje przede wszystkim na zaangażowanej społeczności i zaufaniu do twórców w Internecie.
W tym miejscu publikujemy artykuły zarówno dla marek i agencji planujących współpracę z influencerami jak i dla blogerów, vlogerów oraz twórców social media.

Dla influencerów

Nie ma efektywnej promocji bez dobrego bloga z zaangażowaną społecznością, dlatego edukujemy począwszy od założenia bloga, przez kwestie techniczne i SEO, promocję, aż po sposoby zarabiania i aspekty prawne oraz księgowe.

Dla firm i agencji

We współpracy influencer – firma łatwo o fakapy, dlatego nauczymy Was jak przygotować dobry brief, komunikować się z blogerem i planować świetne kampanie z influencerami.

43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43