Kategoria:

Porady dla influencerów

Filtruj według platformy:
jak uzywac instagrama Funkcje Instagrama. Przewodnik po IG dla początkujących Instagram
Instagram jest jednym z największych serwisów społecznościowych. Miesięcznie korzysta z niego ponad 2.4 mld użytkowników na całym świecie. W Polsce na Instagrama regularnie zagląda około 11,6 mln osób – w tym 60% to kobiety (NapoleonCat, grudzień 2023). Serwis stał się popularnym narzędziem marketingowym dla blogerów, celebrytów, tradycyjnych mediów i firm z różnych branż. Wykorzystywany jest do budowania społeczności, generowania sprzedaży, kreowania marki, a także do celów rozrywkowych, informacyjnych i edukacyjnych.
Przywróć włosom blask Przywróć włosom blask i witalność z mocą maseczek
Aby przywrócić piękno włosom, warto włączyć do codziennej rutyny maseczki do włosów.
Jak zdobyć więcej followersów Sekrety tworzenia atrakcyjnego contentu: jak zdobyć więcej obserwujących?
co sprawia, że niektóre treści osiągają viralowy sukces, podczas gdy inne znikają w otchłani internetu? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na to pytanie, kierując się praktycznymi przykładami i naukowo udowodnionymi faktami.
Przestrzeń do nagrań i zdjęć Jak zaaranżować przestrzeń do nagrań i zdjęć?
Nagrywasz filmy do Internetu lub prowadzisz bloga? Zorganizuj przestrzeń do ujęć i stwórz doskonałe atelier, tak, by skupić uwagę odbiorcy. Podpowiadamy, jakie aranżacje sprawdzą się najlepiej!
wirtualne biuro Wirtualny adres w Warszawie - alternatywa dla wynajmu stacjonarnego lokalu
Chcesz szybko zarejestrować firmę i od razu zacząć działalność?
konta parentingowe Konta parentingowe na Instagramie - czy istnieje granica między pracą a życiem prywatnym?
Wiele osób zastanawia się czy prowadząc konto parentingowe w mediach społecznościowych można zarobić?
sklep internetowy z koszulkami Sklep internetowy z koszulkami: Jak maksymalizować sprzedaż i osiągnąć sukces?
Założenie własnego sklepu internetowego niesie za sobą całą masę korzyści.
OnlyFans Jak działa platforma OnlyFans i ile zarabiają influencerzy?
Aby zarabiać na OnlyFans, twórcy muszą zbudować swoją społeczność fanów i przyciągnąć subskrybentów.
fałszywe konto na Instagramie Jak rozpoznać fałszywe konto na Instagramie?
W jaki sposób je rozpoznawać i się przed nimi chronić?
12345

Współpraca marek ze znanymi blogerami i vlogerami to w ostatnich latach jedna z najbardziej efektywnych form marketingu. Influencer marketing, bo o nim mowa, bazuje przede wszystkim na zaangażowanej społeczności i zaufaniu do twórców w Internecie.
W tym miejscu publikujemy artykuły zarówno dla marek i agencji planujących współpracę z influencerami jak i dla blogerów, vlogerów oraz twórców social media.

Dla influencerów

Nie ma efektywnej promocji bez dobrego bloga z zaangażowaną społecznością, dlatego edukujemy począwszy od założenia bloga, przez kwestie techniczne i SEO, promocję, aż po sposoby zarabiania i aspekty prawne oraz księgowe.

Dla firm i agencji

We współpracy influencer – firma łatwo o fakapy, dlatego nauczymy Was jak przygotować dobry brief, komunikować się z blogerem i planować świetne kampanie z influencerami.

43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43