Porady dla influencerów
![Kim jest influencer?](./userfiles/baza_wiedzy/275/170678743200484700_i3.jpg)
![gadżety reklamowe ze znakowaniem dla firm](./userfiles/baza_wiedzy/973/171445545855418600_i3.jpg)
![wysoka-pozycja-w-google](./userfiles/baza_wiedzy/971/171411674598970400_i3.jpg)
![jak-zarabiac-na-instagramie-dywersyfikowac-produkty-i-sprzedawac-wiecej](./userfiles/baza_wiedzy/963/171351242714487100_i3.jpg)
![5 korzyści z optymalizacji wpisów blogowych z SEM House](./userfiles/baza_wiedzy/953/171143464261390800_i3.jpg)
![Podróże z perspektywy influencera](./userfiles/baza_wiedzy/948/171075696328436500_i3.jpg)
![Rozwój kariery poza social media](./userfiles/baza_wiedzy/946/171050569323196800_i3.jpg)
![jak uzywac instagrama](./userfiles/baza_wiedzy/260/170678322203519700_i3.jpg)
![Przywróć włosom blask](./userfiles/baza_wiedzy/901/170057222681960200_i3.jpg)
![Jak zdobyć więcej followersów](./userfiles/baza_wiedzy/895/169900412426412500_i3.jpg)
![Przestrzeń do nagrań i zdjęć](./userfiles/baza_wiedzy/868/169441412055231900_i3.jpg)
Współpraca marek ze znanymi blogerami i vlogerami to w ostatnich latach jedna z najbardziej efektywnych form marketingu. Influencer marketing, bo o nim mowa, bazuje przede wszystkim na zaangażowanej społeczności i zaufaniu do twórców w Internecie.
W tym miejscu publikujemy artykuły zarówno dla marek i agencji planujących współpracę z influencerami jak i dla blogerów, vlogerów oraz twórców social media.
Dla influencerów
Nie ma efektywnej promocji bez dobrego bloga z zaangażowaną społecznością, dlatego edukujemy począwszy od założenia bloga, przez kwestie techniczne i SEO, promocję, aż po sposoby zarabiania i aspekty prawne oraz księgowe.
Dla firm i agencji
We współpracy influencer – firma łatwo o fakapy, dlatego nauczymy Was jak przygotować dobry brief, komunikować się z blogerem i planować świetne kampanie z influencerami.