Kategoria:
Aktualności

Sylwester to wyjątkowa okazja na kreacje jedyne w swoim rodzaju. Prezentujemy stylizacje blogerek – jest na co popatrzeć!

Nowe kanały, youtuber w roli prowadzącego w telewizji, problemy Gonciarza oraz afera z PewDiePie. Czym żył Youtube w ostatnich tygodniach?

Vlogmas, home tour, święta w stylu slow life, a także unikalne postanowienia noworoczne- oto 8 wpisów blogerów, którymi się zainspirujesz, a przy okazji poczujesz magię świąt.

Jak blogerki zareagowały na nietypowy kalendarz adwentowy od Niemodnych Polek?

Kim są i dlaczego wzbudzają tak skrajne reakcje? Oto gwiazdy ostatnich miesięcy: Michał Wawrzyniak i Joanna Kuchta.

Ciasteczka i szklanka mleka to obowiązkowe menu na mikołajkową noc. Blogujące mamy opowiadają o przygotowaniach na przyjęcie Mikołaja

Jak rozwiązać problem z niekompetentną obsługą klienta i naprawą świeżo zakupionego samochodu w salonie Mercedesa? Wystarczy wywołać burzę w social media!

Platforma WhitePress wypuściła świeżutkiego e-booka, w którym znajdziecie najgorętsze casy dotyczące Influencer Marketingu.



Influencer.pl patronował największemu spotkaniu blogerów na Śląsku – bloSilesia 2016

Influencer.pl oficjalnym patronem medialnym wydarzenia neetYT5

Wizyty w domach sław, serial o szkole, intrygujące wywiady i studio kobiet… Oto nowości na Youtubie.

Influencer.pl oficjalnym patronem medialnym konferencji dla blogerów na Śląsku.

Przedstawiamy kulisy listopadowych premier książek ,,Twoje DIY” oraz ,,Red Lipstick Monster. Tajniki DIY”.

Najlepszy vlog minionego roku, to opowieść o podróży autostopem po Pakistanie. Dawid „Faza” Krawiec został youtuberem, bo chciał napić się wódki z pingwinami.

Z anonimowego faceta w dżinsowej kurtce i kapeluszu stał się gwiazdą YouTube’a. Jego fani nie zawiedli go w potrzebie. W dwie godziny uzbierali środki na potrzebną operację.

Rimmel w innowacyjny sposób wykorzystał Facebooka, Instagrama, YouTube oraz Instagram Stories. Jakie były efekty najnowszej kampanii marki z blogerkami?

Youtuberzy coraz częściej decydują o szczegółach kampanii reklamowych. Ich kreatywność doceniają marki, które na działania w influencer marketingu przeznaczają coraz więcej pieniędzy.

Już 27 października poznamy zwycięzców w pierwszym polskim konkursie dla twórców video. Kto powalczy o nagrody?